Greydale project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Kan iemand mij hier een goeie texturepack aanraden? Of is er een idee van een soort van universele TP die iedereen bij dit project gebruikt? Is wel beter denk ik aangezien sommige combinaties blocks bij de ene TP mooier zijn dan bij de andere.

Maar in het gevala van geen univerele TP, nog aanraders voor beetje medieval stijl?

K

Kogetsoo

Guest
Ik ga John Smith Legacy gebruiken, maar Conquest is ook goed.

Groeten,
Koge

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Ik wilde net reageren met 'John Smith is een goeie vind ik' hahaha

Ik gebruik zelf nu ook Legacy.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Kan iemand mij hier een goeie texturepack aanraden? Of is er een idee van een soort van universele TP die iedereen bij dit project gebruikt? Is wel beter denk ik aangezien sommige combinaties blocks bij de ene TP mooier zijn dan bij de andere.

Maar in het gevala van geen univerele TP, nog aanraders voor beetje medieval stijl?
Probeer eens Faithfull, gebruik ik gewoon. Vooral handig voor projecten in het Bouwteam, want bijvoorbeeld de kleur cyan in John Legacy is ook echt cyaan, maar in 'Default' is dit mooi donkergrijs. Faithfull is dan hier handiger.
:)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Probeer eens Faithfull, gebruik ik gewoon. Vooral handig voor projecten in het Bouwteam, want bijvoorbeeld de kleur cyan in John Legacy is ook echt cyaan, maar in 'Default' is dit mooi donkergrijs. Faithfull is dan hier handiger.
:)
Ik gebruik ook Faitfhull echt handig en mooi en zeker strak.

• Like
Reactions: conceptswe

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Misschien is dit wel een mooi voorbeeld? Ik heb het zonet even in elkaar geflanst in de bouwserver:
upload_2015-2-15_16-26-4.png

upload_2015-2-15_16-26-43.png

K

Kogetsoo

Guest
Leuk als zijgevel voor één van de villa's, of de evenementenhal.

Groeten,
Koge

FrazenHD

Niet Verified
5 jan 2015
82
32
104
Ik gebruik ook vaak Conquest met metadata's (Iron Bars kan je veranderen in een waslijn etc.) maar weet niet hoe ik foto kan sturen :p

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
De texture pack ligt denk ik aan het 'volk' en bezoekers
Het volk zelf kan een gezamelijke texture pack gebruiken terwijl er mensen op 'bezoek' kunnen komen die default gebruiken en dan ziet er er héél anders uit

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Wat wordt de vlag van de stad? Moet ik even weten voor in mn bouwwerk. @Kogetsoo bedenk iets met een banner? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.