Greydale project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
xor0r8.png

Vooraanzicht van de Taveerne (ik ben nog bezig, nog lang).

Misschien dat ik nog dingen ga aanpassen. Kritiek is altijd welkom trouwens.
Ziet er al niet slecht uit ;)

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Het begin is er.
Ik mis nog wat variatie en detaillering, maar je zegt dat je er nog mee bezig bent.

Succes, ben benieuwd naar het resultaat! :)

Groeten,
Koge

Het is inderdaad niet zo dat dit zeker staat en ik vanaf wat ik heb alleen dingen toe ga voegen.
Ik maak iets, maak er iets bij, pas dat eerste aan, pas dat tweede aan, etc ;)

Ik weet in ieder geval hoeveel blokken gebied ik al nodig heb. Het gebouw pas ik constant aan tot ik tevreden ben haha.

Ik stuur zo nu en dan wat progress foto's

Groeten

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Greydale Project - Wordt gebouwd in de 1.8 wereld

Wat is Greydale?
Greydale is de naam van het project dat ik heb opgestart, dat zal dienen als een "community in een community".
Haunted is dé plek bij uitstek om dit te realiseren omdat de community op zich al zo solide is.

Afgezien van het feit dat je er kunt wonen, zullen er in fases nieuwe interactieve delen bij komen.
Denk hierbij aan een evenementenhal (á la jaarbeurs Utrecht) met dropparty, parcours competities, redstonewedstrijden, etc.

Als kers op de taart wordt er op een gegeven moment een economie ingevoerd, met lokale producten, gemaakt door de winkeleigenaren op de markt.

Legenda
Greydale_Legenda.jpg

STADHUIS

Het stadhuis staat in het hart van Greydale, en samen met het stadhuisplein is dit de communicatie tussen de stad, de bewoners en bezoekers.
Hier woont ook de stadsmanager.

MANAGERWONINGEN
Hier wonen de managers van de stad.
Managers zijn nodig om alles zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen en een aanspreekpunt voor bewoners en bezoekers.

STADHUISPLEIN
Het hart van de stad.
Het berichtenbord zal dienen als informatiepunt voor bewoners en bezoekers.

MARKT
Winkels!
Shop je wild in de winkels en op de markt, waar lokale items worden verkocht.

HAVEN / OPSLAG
Hier worden sowieso de bouwmaterialen opgeslagen, en eventueel andere items die gebruikt / verkocht kunnen worden in de stad.

EVENEMENTENHAL
Hier worden zo nu en dan evenementen gehouden, zoals dropparty, parcourswedstrijden, etc.
Hiermee zijn items en tokens te winnen.

BOERDERIJEN
Een crafter moet eten!
Hier kun je farms vinden en voor een zeer acceptabele prijs eten kopen op de markt.

KLEINE HUURHUIZEN
Kleine huurhuizen voor de beginner.
Heeft een slaapgedeelte, oven, crafting table en kist.

MIDDEL HUURHUIZEN
Middelgrote huurhuizen voor de ervaren speler.
Heeft een slaapgedeelte, meerdere ovens, crafting table en middelgrote opslagruimte.

GROTE HUURHUIZEN
Nou ja, zeg maar landhuizen.
Hier woont de "adel", en de villa's zijn van alle gemakken voorzien.
Heeft een slaapgedeelte, smeltkamer, grote opslagruimte en een xpfarm.

MACMILLAN MANOR
De persoon die dit bescheiden kasteel huurt, zal op het hoogste punt in Greydale wonen.
Met een woning als dit heb je per definitie een aanzien in de stad.
Heeft een slaapgedeelte, smelthal, gigantische opslagruimte, xpfarm, eigen dieren en een prachtig uitzicht over de stad.

STADSBESTUUR

Stadsmanager
@Kogetsoo

Meesterbouwer
BINNENKORT OPEN VOOR SOLLICITATIE!

Bouwteam
@Kogetsoo
@Bauertje
@QuintenRex
@Jossos

Resource Donateurs(dank! )
jaybeesemer
banaantje456
mick_kruijs
@Jossos
quintenzaat
filip8589
@conceptswe

Redstone Handyman
@raff666

Farmmanager
BINNENKORT OPEN VOOR SOLLICITATIE!

Heb je interesse in het bouwteam? Stuur mij snel een bericht met een voorbeeld van je Middeleeuwse pracht en praal!

Heb je interesse in een andere taak, of denk je dat we een taak missen die jij zou kunnen vervullen? Stuur mij een privébericht.

Groeten,
Koge
Kogetsoo, zijn er nog builders nodig want ik ben bezig op Haunted ceartive, doe maar /warp MedievalDorp

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ziet er al niet slecht uit ;)
Ik houd hier ook wel van hoor, niet teveel detail, maar het oogt gewoon mooi.
Dit komt een beetje in de richting van neo-klassiek, dit is de stijl die mij het meest interesseert. ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik ben nog bezig........ met Medieval dorp :)

K

Kogetsoo

Guest
Kogetsoo, zijn er nog builders nodig want ik ben bezig op Haunted ceartive, doe maar /warp MedievalDorp

Ja, maar het is een scherpe selectie.
Ik zal het binnenkort bekijken.

Groeten,
Koge

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Moet ik trouwens ook nog een gebouwtje tonen? :P

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Ik zou nog wat met de linkerkant doen ;)
Voorderest ziet het er prachtig uit :p

Idd dat was het plan. Thanks he!

Foto is trouwens verwijderd, was een beetje haastig met het posten. Moet nog even wat dingen eraan doen voordat ik jullie mijn progress wil laten zien.

@Bauertje Waarom niet? :D

Laatste update:

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Moet ik ook een Prive bericht sturen als ik resources wil leveren? Heb nog wat staan en alle tijd om meer te verzamelen. ;)

K

Kogetsoo

Guest
Ik heb een plek op survival waar mensen kunnen doneren.
Als ik je een keer in game zie geef ik je wel trust.

Groeten,
Koge

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
anderhalve dubbelchest geleegd daar. Sta nu in mijn pauzes in de mines te hakken :)

btw: hebben jullie ook wol nodig? dat zie je ook wel vaak in van die gebouwen. (niet dat ik er veel verstand van heb xD)

K

Kogetsoo

Guest
anderhalve dubbelchest geleegd daar. Sta nu in mijn pauzes in de mines te hakken :)

btw: hebben jullie ook wol nodig? dat zie je ook wel vaak in van die gebouwen. (niet dat ik er veel verstand van heb xD)

Ja hoor, alles is welkom!
Bedankt voor je hulp.

Groeten,
Koge

Sven

Niet Verified
26 aug 2014
19
1
69
Infinity's innerstate
Waarover ik niet tevreden was bij het eerste ontwerp was de eentonigheid en het feit dat het niet echt samenhing.

Dit is mijn nieuwe ontwerp. Vond deze wat drukker, leuker, minder eentonig en beter qua samenhang.

Ik heb veel gespeeld met kleinere details zoals bloemen bij de ramen, trapdoors als raambeschermers etc. maar ik vond dat
een beetje te druk en niet mooi. Zo is de keuze van materiaal simpel gebleven bij twee kleuren klei, stenen en spruce logs en is het ontwerp hetgene wat uitsteekt.

Graag wil ik kritiek ontvangen, ook als het negatief is!

P.S.
De taveerne moet 6-12 kamers tellen voor verblijf. Moet daar nog mee kijken hoe en wat.
---
Over het interieur zijn mijn plannen om het heel open te maken. Niet 2/3/4 verdiepiengen van 1 plat gebied, maar meer verhogingen, binnen-balkons, etc. Dit maakt het veel leuker en interessanter dan 2 lagen blocks die dan 2 verdiepingen moeten voorstellen of iets dergelijks.

@Kogetsoo Goed genoeg? :D. Nog wensen over exterieur?

Bijlagen

• New ish.png
    New ish.png
    827,4 KB · Bekeken: 180
K

Kogetsoo

Guest
Waarover ik niet tevreden was bij het eerste ontwerp was de eentonigheid en het feit dat het niet echt samenhing.

Dit is mijn nieuwe ontwerp. Vond deze wat drukker, leuker, minder eentonig en beter qua samenhang.

Ik heb veel gespeeld met kleinere details zoals bloemen bij de ramen, trapdoors als raambeschermers etc. maar ik vond dat
een beetje te druk en niet mooi. Zo is de keuze van materiaal simpel gebleven bij twee kleuren klei, stenen en spruce logs en is het ontwerp hetgene wat uitsteekt.

Graag wil ik kritiek ontvangen, ook als het negatief is!

P.S.
De taveerne moet 6-12 kamers tellen voor verblijf. Moet daar nog mee kijken hoe en wat.
---
Over het interieur zijn mijn plannen om het heel open te maken. Niet 2/3/4 verdiepiengen van 1 plat gebied, maar meer verhogingen, binnen-balkons, etc. Dit maakt het veel leuker en interessanter dan 2 lagen blocks die dan 2 verdiepingen moeten voorstellen of iets dergelijks.

@Kogetsoo Goed genoeg? :D. Nog wensen over exterieur?

Ik waardeer je vastberadenheid!

Ik mis nog wat diepte, niet zozeer details.
Maar wat mij betreft mag je oefenen in het Greydale bouwteam. ;)

Welkom!

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.