Haunted 2.0 lanceerdatum bekend en ander nieuws!

Status
Niet open voor verdere reacties.
beta.hauntedmc.nl

Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset.

Goede avond Haunties!

Vandaag hebben we weer wat nieuws voor jullie, onder andere over Haunted 2.0, Hauntopia, map resets en de survival 2 en 3 server! Dit wordt een lange post dus pak een glas drinken en houdt je vast!

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.

Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!

En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.

Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.

Haunted 2.0!
Velen van jullie hebben onze beta server al eens bezocht en de nieuwe hub al met eigen ogen kunnen zien maar nu kunnen we ook met zekerheid aankondigen wanneer Haunted 2.0 officieel zal worden gelanceerd. Schrijf het allemaal in je agenda want 9 April is Haunted helemaal vernieuwd.

Bezoek eens onze beta server waar je met eigen ogen de ontwikkeling kan volgen!
beta.hauntedmc.nl

Omdat we willen zorgen dat Haunted 2.0 voor iedereen het speelplezier zal verhogen hebben we een forum onderdeel waar je kan discussiëren over nieuwe features, bugs die je hebt gevonden op de beta of gewoon ideeën die je aan ons kwijt wil. Wees niet bang en laat ons weten wat jij zou willen zien!

https://www.haunted-mc.com/forum/beta-server-bugs-feature-requests.109/

Fijne avond en veel speelplezier,
The Haunted Network

Last edited by a moderator:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Al mn builds worden vernietigd en ik mag niet zeuren?

Hou ff op zeg,
Klopt het gaat zoals het gaat. Je mag 3 builds laten overzetten middels een formulier dat waarschijnlijk overmorgen online komt ;)

D

Datdus

Guest
Al mn builds worden vernietigd en ik mag niet zeuren?

Hou ff op zeg,
Jij zeurt alleen maar en persoonlijk zou ik liever willen dat je gewoon een andere server opzoekt en daar gaat spelen. Ik snap niet zo goed wat je hier nog doet cheq.

Last edited by a moderator:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Jij zeurt alleen maar en persoonlijk zou ik liever willen dat je gewoon een andere server opzoekt en daar gaat spelen.
Mee eens, je bent niet de enige die alles kwijtraakt! Desnoods speel je een andere Gamemode!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
@Datdus ik las net nog is het bericht, en zag dat prison ook wordt gereset, betekent ook dat iedereen A wordt?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
@Datdus ik las net nog is het bericht, en zag dat prison ook wordt gereset, betekent ook dat iedereen A wordt?
Oude prison server zal nog online blijven tot iedereen is overgestapt op de nieuwe. De oude zal niet meer geüpdatet worden.
Puur om de mensen hun progressie af te laten maken.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Oude prison server zal nog online blijven tot iedereen is overgestapt op de nieuwe. De oude zal niet meer geüpdatet worden.
Puur om de mensen hun progressie af te laten maken.
Oke bedankt! :)

ziln02

Niet Verified
7 jan 2016
4
0
23
29
Klopt het gaat zoals het gaat. Je mag 3 builds laten overzetten middels een formulier dat waarschijnlijk overmorgen online komt ;)
dank je remy, dat maakt me heel blij :3
(ik zeg echt wel es wat aardigs hoor :p)

Gaan ze ook mee naar Haunted 2.0?

K

Kogetsoo

Guest
dank je remy, dat maakt me heel blij :3
(ik zeg echt wel es wat aardigs hoor :p)

Gaan ze ook mee naar Haunted 2.0?

Volgens mij betekent overzetten nog steeds overzetten. ;)

Mensen, op sommige andere servers doen ze zelfs maandelijks een reset. We komen jullie tegemoet door de mogelijkheid te bieden om enkele builds mee te nemen. Dat is puur service en hoeven we niet te doen, maar doen we wel omdat wij elke speler respecteren, ongeacht het verleden met Haunted.

Dit is geen makkelijke keuze, maar wel noodzakelijk om direct de meeste bugs op te lossen. Bekijk het ook eens van de positieve kant, alsjeblieft.

Groeten,
Koge

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Volgens mij betekent overzetten nog steeds overzetten. ;)

Mensen, op sommige andere servers doen ze zelfs maandelijks een reset. We komen jullie tegemoet door de mogelijkheid te bieden om enkele builds mee te nemen. Dat is puur service en hoeven we niet te doen, maar doen we wel omdat wij elke speler respecteren, ongeacht het verleden met Haunted.

Dit is geen makkelijke keuze, maar wel noodzakelijk om direct de meeste bugs op te lossen. Bekijk het ook eens van de positieve kant, alsjeblieft.

Groeten,
Koge
Mee eens :D

NeonLight

Niet Verified
7 nov 2015
39
2
114
21

"Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset."

Waarom word de McMMO dan wel gereset ik ben er nog steeds een beetje boos over.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
"Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset."

Waarom word de McMMO dan wel gereset ik ben er nog steeds een beetje boos over.
Omdat dit geen los product is, maar 1 malig in je rank zit.

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik vind het wel balen dat S1/S2 word gereset, Hauntopia niet komt, daar zat ik me écht op te verheugen

Gr,
Leroy

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.

Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!

Status
Niet open voor verdere reacties.