Haunted vraag van de week #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Het echte leven? welke server is dat?
 

TheDeadbushNL

Niet Verified
30 mei 2014
5
1
80
ik zou een hele grote heilige kip maken met een villa waar je zo een vrije val op slime blocks kan doen!

AWESOME!!!!!!
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Wat zou ik doen!? Ik denk een enorm ziekenhuis met een lab! Ik zou nieuwen medicijnen creeeren voor de erge dingen die er zijn ik zou miljarden euro's aan de kankerbestrijding geven voor me moeder dat ze beter wordt! Daar naast zou ik wat helikopters en vliegtuigen bouwen met een loods met heel wat eten. Voor de mensen in de landen zonder eten. Ik zal al de dieren die bedreigt worden redden en het broeikaseffect van de aarde stoppen dat het poolijs niet smelt. /Pvp off


Groetjes Jurgen <3
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
24
Kitpvp
Ik zou TNT pakken om het huis van mensen op te blazen.
Daarmee zou ik de halve wereld uitmoorden.
En ook pak ik heel veel dia om het vervolgens door te verkopen en rijk te worden.
(#DontTakeThis2Serious)

dat doe ik wel
 

ravibri

Niet Verified
28 okt 2014
4
1
47
ik zou zoveel mogelijk diamond blocks nemen en verkopen. dat ik zoooo rijk wordt dat ik alle arme mensen genoeg geld kan geven dat niemand meer arm!!!
ja maar dan wordt de waarde van diamanten lager, en zijn ze niks meer waard
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik zou de gta-5 mod en texture pack in de wereld brengen, zodat mensen elkaar kunnen neerknallen!

Teams van maximaal 5 man/vrouw! Maar je hoeft je hier niet aan te houden, net zoals op kitpvp :)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik zou de gta-5 mod en texture pack in de wereld brengen, zodat mensen elkaar kunnen neerknallen!

Teams van maximaal 5 man/vrouw! Maar je hoeft je hier niet aan te houden, net zoals op kitpvp :)
Wij hebben dan net een andere visie over hoe de wereld eruit zou moeten zien! XD
 
  • Like
Reactions: Vera ♡

Vera ♡

Niet Verified
6 apr 2015
19
0
53
23
Ik zou alle huizen bedekken met dirt zodat de hele wereld 1 groot landschap is. Natuurlijk doe ik dat dan wel met World Edit, anders lukt het nooit binnen 1 dag, Ik zou heel veel bomen plaatsen voor alle dieren. Heel veel villa's bouwen voor alle mensen. Mensen omkopen om de oorlogen te beëindigen door ze allemaal diamonds te geven. En als laatste (als het kan) Mezelf OPen. Alle andere mensen OPen, zodat we allemaal in creative kunnen, en voor altijd in rust en vrede leven ❤
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Waarom wenst iedereen elkaar alleen maar goeds toe?

Waarom niet gewoon 3 gangs maken, de Chinese Triade, Russsche hitmanz en de Nederlandse kaaskoppen?

Alles overhoop knallen en de wereld terroriseren,beetje met atoombommen gooien?

Ik huur dan het bouwteam van Haunted in om deze steden te maken, China Town enzo, en dan lekker met zn allen real life paintball spelen.
 
  • Like
Reactions: iRG16

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Dan maak ik een speciaal gebouw voor verloren / verlaten / gewonde dieren. Ik heb een zwaktepunt en datis dan wel dat. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen doen :( ( @Bauertje Jij maakt 't gebouw wel he? hahah :p )
 

Nils

Niet Verified
21 apr 2015
2
1
42
25
Ik zou alle arme mensen op de wereld van eten en een huis voorzien! Daarna bouw ik veel scholen waar kinderen met weinig geld naar toe kunnen gaan. :)

(#MakeLoveNotWar)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dan maak ik een speciaal gebouw voor verloren / verlaten / gewonde dieren. Ik heb een zwaktepunt en datis dan wel dat. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen doen :( ( @Bauertje Jij maakt 't gebouw wel he? hahah :p )
Ja, schat. Eerst nog maar even 10 projecten afronden. Dan ben je het al wel weer vergeten. ;)
Waarom wenst iedereen elkaar alleen maar goeds toe?

Waarom niet gewoon 3 gangs maken, de Chinese Triade, Russsche hitmanz en de Nederlandse kaaskoppen?

Alles overhoop knallen en de wereld terroriseren,beetje met atoombommen gooien?

Ik huur dan het bouwteam van Haunted in om deze steden te maken, China Town enzo, en dan lekker met zn allen real life paintball spelen.
Mag je eerst zelf maar 's wat doen! xD :p
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Logisch, Gewoon allemaal kisten plaatsen met daarin alle spullen die er maar zijn :D
En dan later bouwen wat ik wil. Duhhh :D
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Ik zou alle huizen bedekken met dirt zodat de hele wereld 1 groot landschap is. Natuurlijk doe ik dat dan wel met World Edit, anders lukt het nooit binnen 1 dag, Ik zou heel veel bomen plaatsen voor alle dieren. Heel veel villa's bouwen voor alle mensen. Mensen omkopen om de oorlogen te beëindigen door ze allemaal diamonds te geven. En als laatste (als het kan) Mezelf OPen. Alle andere mensen OPen, zodat we allemaal in creative kunnen, en voor altijd in rust en vrede leven ❤
Dan De-Op ik iedereen weer behalfe mezelf :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.