jaaa goed idee xD zal ik ff gaan proberen :PMisschien later ook in een dansende kat veranderen? (Zie pf) :p
jaaa goed idee xD zal ik ff gaan proberen :PMisschien later ook in een dansende kat veranderen? (Zie pf) :p
Ik zou TNT pakken om het huis van mensen op te blazen.
Daarmee zou ik de halve wereld uitmoorden.
En ook pak ik heel veel dia om het vervolgens door te verkopen en rijk te worden.
(#DontTakeThis2Serious)
ja maar dan wordt de waarde van diamanten lager, en zijn ze niks meer waardik zou zoveel mogelijk diamond blocks nemen en verkopen. dat ik zoooo rijk wordt dat ik alle arme mensen genoeg geld kan geven dat niemand meer arm!!!
Wij hebben dan net een andere visie over hoe de wereld eruit zou moeten zien! XDIk zou de gta-5 mod en texture pack in de wereld brengen, zodat mensen elkaar kunnen neerknallen!
Teams van maximaal 5 man/vrouw! Maar je hoeft je hier niet aan te houden, net zoals op kitpvp :)
Ja, schat. Eerst nog maar even 10 projecten afronden. Dan ben je het al wel weer vergeten. ;)Dan maak ik een speciaal gebouw voor verloren / verlaten / gewonde dieren. Ik heb een zwaktepunt en datis dan wel dat. Ik kan me niet voorstellen dat mensen zulke dingen doen :( ( @Bauertje Jij maakt 't gebouw wel he? hahah :p )
Mag je eerst zelf maar 's wat doen! xD :pWaarom wenst iedereen elkaar alleen maar goeds toe?
Waarom niet gewoon 3 gangs maken, de Chinese Triade, Russsche hitmanz en de Nederlandse kaaskoppen?
Alles overhoop knallen en de wereld terroriseren,beetje met atoombommen gooien?
Ik huur dan het bouwteam van Haunted in om deze steden te maken, China Town enzo, en dan lekker met zn allen real life paintball spelen.
Dan De-Op ik iedereen weer behalfe mezelf :DIk zou alle huizen bedekken met dirt zodat de hele wereld 1 groot landschap is. Natuurlijk doe ik dat dan wel met World Edit, anders lukt het nooit binnen 1 dag, Ik zou heel veel bomen plaatsen voor alle dieren. Heel veel villa's bouwen voor alle mensen. Mensen omkopen om de oorlogen te beëindigen door ze allemaal diamonds te geven. En als laatste (als het kan) Mezelf OPen. Alle andere mensen OPen, zodat we allemaal in creative kunnen, en voor altijd in rust en vrede leven ❤