Steal da melon

Status
Niet open voor verdere reacties.

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik pakte de meloenschijf van Maurits af
Ik maakte opslot bij Twana de 3D printer kapot, en ik nam de gekopieerde meloenschijf mee.
Daarna nam ik ook de originele meloenschijf mee.
Ik stopte allebij de meloen-schijfjes in mijn broekzakken.
Ik gooide de gekopieerde meloenschijf in een lava poel weg.
De originele meloenschijf stopte ik in mijn kluisje, naast mijn bed.
En ik heb daar een code opstaan van 52 letters, cijfers en tekens.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik snee maurispota open en nam alles mee in een plasik zakje en legde het naast mij om het te maken nadat ik mijn frans af had

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Terwijl jan druk bezig was met z'n Frans, nam ik het zakje mee en at opnieuw op :P

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Terwijl jan druk bezig was met z'n Frans, nam ik het zakje mee en at opnieuw op :p
ik sloeg marisporta op zijn kop toen dat hij het probeerde weg te pakken en staj hem in een zak voor mijn mama een bewusteloos lichaam zag liggen en stak het meloentje er bij en dumte het in het kanaal

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Ik zwom naar de kant maar de meloentjesjacht is voor mij beëindigd :(

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik was aan het vissen toen ik de meloen ophees, ik had geen honger dus sneed ik hem in 1.000+ stukjes en gaf hem aan elke haunted network speler.
ik hack moianfg en daardoor graak ik aan alle gegevens van de spelers ik ga naar hun huis steel het stukjen en lijm het in elkaar
daarna ga ik naar een vulkaan en haal een emmer lava waar ik de meloen in een metalen kistje en gooi nadien gooi ik water over de emer lava en haal mijn creatie waneer die afgekoeld is eruit nu zit de meloen in obsidian cilinderactig ding ik zet het ding in het kippenhok waardoor de kippen erop kunnen slapen :)

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik pakte mijn Diamond Pickaxe, en ik hakte voorzichtig zonder dat jan28 me hoorde, de
obsidian kapot.
Ik nam het meloenschijfje mee, en ik ging terug naar de professor, die het weer in de originele
staat bracht.
Daarna ging ik naar de Caribische Zee en dumpte ik daar, (helemaal in het midden van de zee),
de meloenschijf in.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik kocht wat sponzen en legde de caribische zee droog ik zocht het stukje meloen en vind het in de maag van een vis ik snee de vis nietopen maar verkocht hem op de plaatselijke vismarkt waar de vis peperduur is geworden omdat de zee is droogelegt :)

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik ging langs elke vismarkt, en vond uiteindelijk de vis met het meloenschijfje erin.
Aangezien ze heel duur waren geworden, had ik al mijn geld bij elkaar geraapt, en had ik
net genoeg om de vis te kunnen kopen.
Toen ik thuis aankwam sneed ik de vis open, en haalde ik het meloenschijfje eruit.
Ik maakte het meloenschijfje schoon, zodat hij weer eetbaar was.
Maar ik vond hem nog steeds té mooi om op te eten, dus legde ik hem in een vitrine-kast
waarvan alleen IK de sleutel heb.
En daarna bracht ik de sleutel naar een geheime plaats zodat niemand hem kon vinden.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik ging naar buiten en liep naar onze paardestal waar een iron axe ligt ik nam die mee naar melonslice huis en kapte een gat in de deur om binnen te graken ik slaag zijn vitrinekast kapot en nam het meloenstukje mee omdat ik met mijn bijl per ongeluk het stukje meloen had in 2en gekapt dumte ik de stukjes in mensen hun kap

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Toevallig ging ik naar hetzelfde toilet waar Master voorheen zijn behoefte had gedaan. Wat zag ik daar nou?!
Een meloenstukje!
Ik nam het mee en gaf het aan de koningin die zonet nog met mij had gepraat over het scheiden van afval in toiletten.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik val het paleis van de koningin binnen met machinegeweren, knal iedereen neer, steel de meloen, en verstop het tussen mijn bilspleet. GA DIE MAAR EENS PAKKEN!! MWAHHA

ik die nog steeds mijn iron axe had ging naar flacon bacom en gooide met een masker en een speciaal unform die iron axe naar hem en hij was morsdood nadien liet ik een gespesializeerde ploeg komen om het meloenstuke te verwijderen uit zijn lichaam en mijzelf te laten onsmetten het stukje en zijn lijk en mijn bijl ligt nu ergens in het midden van de atlantische ociaan binnen 12 meter staal en daaront nog 15meter beton (ik mocht het stukje niet hebben omdat het een gevaar voor elk levend ding op aarde was en is...
(ik mis mijn bijl :( )

Laatste update:

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
ik die nog steeds mijn iron axe had ging naar flacon bacom en gooide met een masker en een speciaal unform die iron axe naar hem en hij was morsdood nadien liet ik een gespesializeerde ploeg komen om het meloenstuke te verwijderen uit zijn lichaam en mijzelf te laten onsmetten het stukje en zijn lijk en mijn bijl ligt nu ergens in het midden van de atlantische ociaan binnen 12 meter staal en daaront nog 15meter beton (ik mocht het stukje niet hebben omdat het een gevaar voor elk levend ding op aarde was en is...
(ik mis mijn bijl :( )
Why u killed bacon? ;(

Status
Niet open voor verdere reacties.