Steal da melon

Status
Niet open voor verdere reacties.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik zag alles toen ik schapen in nood aan het redden was en ik nam een paar ratten mee en liet ze even verderop vrij. Achter een struikje wachtte ik tot de cobra weg zou gaan. Na 5 minuten ging hij eindelijk weg en groef zo snel als ik kon het meloenschijfje op. Daarna sprintte ik naar mijn vliegtuig en vloog naar Nederland waar ik het verstopte in een grot die ik vol gooide met stenen. Ik deed er ook nog een anaconda bij.
GL and HF
was dat een reactive op melon of op mij?
ik spoot slaapgas in de grot en haalde de stenen weg, ik kon rustig het schijfje pakken en in @MelonSlice droom plaatsen, toen maakte ik haar wakker.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
ik spoot slaapgas in de grot en haalde de stenen weg, ik kon rustig het schijfje pakken en in @MelonSlice droom plaatsen, toen maakte ik haar wakker.
Op melonslice, ik was al aan het typen xD

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
snap die van xxsheepishgirlx niet dus ik ga verder met die van freecon:
Toen meloenslice net wakker werd kwam ik als een hondsdolle aanrennen en ik sloeg ik haar bewusteloos ter aarde toen ging ik met een gadget van totally spys in haar droom en stal ik die meloen en stopte die meloen zonder dat iemand het wist als een zetpil in mijn reet :D

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
snap die van xxsheepishgirlx niet dus ik ga verder met die van freecon:
Toen meloenslice net wakker werd kwam ik als een hondsdolle aanrennen en ik sloeg ik haar bewusteloos ter aarde toen ging ik met een gadget van totally spys in haar droom en stal ik die meloen en stopte die meloen zonder dat iemand het wist als een zetpil in mijn reet :D
wat erin komt, moet er ook uit, dus na lang wachten kreeg ik het plakje weer en stopte hem eerst in de asmachine (duh, met zon geschiedenis...) toen verstopte ik hem op meloenslice profielpagina, vind het woord en je mag verder ;)

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik vond het woord, want ik was toevallig ff rond aan het derpen in haar profielpagina en nam het mee, de melonslice zelf natuurlijk ook .Dit keer liet ik me bewaken door de HELE bemanning van de Black Pearl, en natuurlijk ook door de Navy Seals, en tot slot ook nog Jack Sparrow (kapitein van Black Pearl).

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Ik gooide een atoombom op ze toen waren ze dood happy end :D (natuurlijk was de meloenschijf niet geraakt dus stal ik hem weer terug en veranderde hem in een atoom in een atoombom :DDDDD

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik gooide een atoombom op ze toen waren ze dood happy end :D (natuurlijk was de meloenschijf niet geraakt dus stal ik hem weer terug en veranderde hem in een atoom in een atoombom :DDDDD
Je weet dat de bemanning van de Black Pearl niet dood kan?, tenminste er is een manier, maar als je die wilt weten moet je de film maar kijken :p.

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
20
waarschijnlijk thuis
ik pakte de atoombom af en haalde de (meloen) atoom eruit.
ik liet hem door een of andere gast op straat die een neef kende die een zus had die een professor kende en die hem weer heel liet maken. maar de meloen zag er niet meer zo goed ( door het hele avontuur ) uit dus gooide ik hem in de prullenbak

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik zag dat en rende naar de prullenbak en viste het meloentje eruit (wel met een beschermend pak), voor de 3e keer dit avontuur maakte ik het schoon en verborg het op een geheime plek in mijn huis :D

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Mijn hond is dol op meloenen dus die rent dus gelijk naar een meloen wnnr hij dat ruikt dus hij rook jou meloen en ging hem opeten en het kwam weer eruit in een vloeibare vorm dus deed ik het maar in een flesje en dat flesje deed ik in de vriezen en ik begraafde het bruine goedje in mijn tuin waar overal (bruin) aarde is xD

ben eigenlijk een poes dus het is niet echt zo logisch om met een hond te gaan lopen maar ja ... MAGIE!!!

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Helaas heb ik een melon-opsporings-apparaat (ofz), ik zocht in de hele tuin totdat ik het bevroren stukje - bruine - meloen vond.. Het was zo lelijk dat ik het niet meer wou en het naar de nether bracht om het in de lava te gooien.
GL & HF
-Sheepy

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Ik wou suicide plegen in de nether maar toen vond ik het stukje meloen en at een gappel toen deed ik het stukje meloen in een fireball van een ghast

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik wou suicide plegen in de nether maar toen vond ik het stukje meloen en at een gappel toen deed ik het stukje meloen in een fireball van een ghast
jij stak het meloenstukje in een fireball van hanunty die de hub kwijt was daaom hielp ik haunty terug naar de hub en als dank gaf hij mij het stukje meloen ik nam het mee naar huis en legde het in een kast maar toen ging er iets mis met mijn kernbom die ook in die kast lag waardoor het stukje meloen in as veranderde en 100derden kilometers wegvloog

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
maar ik heb nog nooit een kernbom in de kast gevonden en ook geen meloen dus het is al/nog weg

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
maar ik heb nog nooit een kernbom in de kast gevonden en ook geen meloen dus het is al/nog weg
mijn broer die nu in de hemel is want hij heeft die explosie van mijn kernbom niet overleeft (ik wel :) ) wist mijn kast niet zij dus de assen liggen nog steeds ergens

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
wtf ik leef nog wel want ik ga je nu kietelen

Status
Niet open voor verdere reacties.