Steal da melon

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
111
108
159
22
mijn huis.
ik die nog steeds mijn iron axe had ging naar flacon bacom en gooide met een masker en een speciaal unform die iron axe naar hem en hij was morsdood nadien liet ik een gespesializeerde ploeg komen om het meloenstuke te verwijderen uit zijn lichaam en mijzelf te laten onsmetten het stukje en zijn lijk en mijn bijl ligt nu ergens in het midden van de atlantische ociaan binnen 12 meter staal en daaront nog 15meter beton (ik mocht het stukje niet hebben omdat het een gevaar voor elk levend ding op aarde was en is...
(ik mis mijn bijl :( )
Oke, nu wordt het serieus. Als je het vies gaat spelen, KOM MAAR OP!! Ik haal een expert erbij. Nee, niet Tom Cruise alweer, maar dit keer Harry Potter. Hij breekt het beton en staal open met een magische superscheet, en ik pak het meloentjah. Daarna gaan ik en Harry Snotter in mijn computer, en leg het meloenstukje in een Nuclear Missile van Civilization V. BAM! Pak die maar!

J

janeeja

Guest
Oke, nu wordt het serieus. Als je het vies gaat spelen, KOM MAAR OP!! Ik haal een expert erbij. Nee, niet Tom Cruise alweer, maar dit keer Harry Potter. Hij breekt het beton en staal open met een magische superscheet, en ik pak het meloentjah. Daarna gaan ik en Harry Snotter in mijn computer, en leg het meloenstukje in een Nuclear Missile van Civilization V. BAM! Pak die maar!

Ik huur smurfen in waarmee ik samen dezelfde computer in ga. Daar aangekomen kom ik in een stad, zoek de missile en laat hacksmurf (tuurlijk bestaat die :p) in het programma van de missile hacken. Ik vertel hem dat hij de missile naar buiten de maan moet sturen (in de echte wereld). Daar ontploft de missile samen met het meloenschijfjah, maar gelukkig heb ik een basis daar en die vangt alle meloendeeltjes op in een veel te grote deeltjesstofzuiger. Een wetenschapper zet het schijfje weer in elkaar maar helaas had hij daar een copie bij nodig gemaakt van plastic. Ik wist niet meer welk schijfje de echte was dus ik verstopte ze maar allebij in een magma-dichte doos in een vulkaan op Aarde. En ik het wordt bewaakt door alle 3 bewaaksmurfen.

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik huur smurfen in waarmee ik samen dezelfde computer in ga. Daar aangekomen kom ik in een stad, zoek de missile en laat hacksmurf (tuurlijk bestaat die :p) in het programma van de missile hacken. Ik vertel hem dat hij de missile naar buiten de maan moet sturen (in de echte wereld). Daar ontploft de missile samen met het meloenschijfjah, maar gelukkig heb ik een basis daar en die vangt alle meloendeeltjes op in een veel te grote deeltjesstofzuiger. Een wetenschapper zet het schijfje weer in elkaar maar helaas had hij daar een copie bij nodig gemaakt van plastic. Ik wist niet meer welk schijfje de echte was dus ik verstopte ze maar allebij in een magma-dichte doos in een vulkaan op Aarde. En ik het wordt bewaakt door alle 3 bewaaksmurfen.
ik mocht van mijn mama geen mc spelen dus ging ik maar rl mc'en uiteindelijk wou ik een emmertje lava hebben ik ren naar een vulkaan en toevallig is het die van raaf maar doordat de meloen al oud is is er gasvorming ontsaan en kwam het boven drijven.

ik weet niet echt wat ik ermee moet dus ik gooi het in de tv en het teleporteert weg (coole tv dat wij hebbe :p ) en mijn broer is (voetbal) hul-ars aan het kijken de voledige namen weet ik niet :(

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik sprong ook in die rare tv van jan, en nam het leger van amerika mee om het meloen plakje te zoeken, ik vond het en liet jou vermoorden. nu zit ie in men onderbroek en ik word bewaakt door de navy seals.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik ging de TV in met mijn leger van KitPvP en die kilde wolf en namen het mee naar mijn lab op Survival om het met 1000 potions weer schoon te krijgen. Ik nam de meloen mee naar mijn geïsoleerde schapenstal die zo erg stinkt dat je bewusteloos raakt, ook met bescherming. Suc6 mensen...

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik ging naar de geïsoleerde schapenstal van SheepishGirl, maar ik wist dat ik er ZELF niet in kon. Dus programmeerde ik een eigen robot, en die haalde het meloenschijfje voor me, en bracht het naar mij.

Ik ging naar de echte wereld, en ik ging naar Schiphol.
En ik stopte dit stukje meloen in een vliegtuig vol met dozen en kisten die naar Thailand ging.

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik wist dat dat meloentje in dat vliegtuig zat, dus ik kaapte het en liet het doorzoeken,
ik vond het meloenschijfje en arriveerde toen in Thailand vanaf daar riep ik de Navy Seals weer op.
Dit keer bewaar ik het ook in men onderbroek, maar nu ben ik beschermd door het leger van de VS en ook weer door de Navy Seals, met F-16's rond me heen cirkelen en lasers.

Gl Peeps..

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Gelukkig kon ik een drankje maken waardoor ik vermomd zou zijn als vlieg. Samen met een paar vrienden (ook vermomd als vliegen) sloegen we je bewusteloos (ja, dat kunnen vliegen xD) en ik nam de meloen mee naar mijn lab waar het schoongemaakt werd. Ik gooide het in de zwaarst bewaakte gevangenis ter wereld.

J

janeeja

Guest
Met behulp van wat zuignappen op mijn handen en voeten klom ik via de schacht waarmee ze het glasafval uit de gevangenis halen omhoog, helaas kreeg ik wel wat glassplinters. Daar aangekomen leid ik alle bewakers af door de speakers te hacken en te zeggen dat iemand probeert te ontsnappen aan de andere kant van de gevangenis, meteen ren ik naar het meloenschijfje en duik ik weer door de afvalschacht. Ik pak mijn jetpack en ga naar huis met het meloenschijfje in mijn handen, maar helaas drukt het een van de splinters aan en laat ik het los door de pijn bovenop een anti-zwaartekracht straal die toevallig werd getest in de woestijn (ja ik woon zo ver XD). Het gewichtloze meloenschijfje werd door een windvlaag omhoog gewaaid en zweeft nu ergens in de ruimte.

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik koop heel NASA op en laat ze naar dat meloenschijfje zoeken (ze verklaarden me wel voor gek maarja :p).
Toen het gevonden was, liet ik het terughalen, maar besloot als snel het weer de ruimte in te schieten.
Nu zweeft ie iets van 5miljoen lichtjaar (10 biljoen km) hiervandaan.

Gl peeps...

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Gelukkig zat ik even in de ruimte te relaxen met een paar vrienden. En toen kwam er een meloenschijfje langs. Ik nam hem mee naar de aarde en stopte het in mijn broekzak en ging in een super beveiligd huis zitten die iedereen vermoord die door de deur komt...
gl hf!

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik roep de hele bemanning van de Black Pearl op, die kunnen niet dood dus ze kunnen het makkelijk stelen.
Ze vermoorden jou ook meteen (mooi meegenomen)
Ik stop het meloenschijfje weer in mn onderbroek en laat me bewaken door de Blac Pearl.
(mocht je niet weten wie/wat de Black Pearl is, ga Pirates Of The Carribean kijken.)

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Ik zette de CIA in, en ik bestormde, samen met hun, het huis van jan28 binnen.
Zonder na te denken jatte ik de zak vol met zandkorrels, en stopte ik daar het meloenschijfje in.
Ik rende naar de auto, en het team van de CIA bracht mij naar een geheime basis in de Noord-Pool.
Ik legde het meloenschijfje (en de zak vol zandkorrels) in een kamer, die beschermt wordt met
lasers, ijzeren tralies, ijzerdraad dat onder stroom staat, een onzichtbare deur en ik typte
op het apparaatje naast de deur de code in, die uit totaal 10 letters en cijfers bestond.
Ik rende weg en liet de super-beschermde-deur achter.
dat kan niet

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik vond op het internet dat 275wolf niet iedereen van de black pearl had meegenomen dus ik nam het tweede deel mee en liet jou dood schieten door een onschuldige en pakde de meloen en ging naar
Norrbottens lä en toverde het koekje in de raarste vlag van de wereld

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik zag de actie van freecon, en ik wist gelijk dat het bij de geesten lag, die je konden verstenen.
Dus zette ik een supercoole zonnebril op, en die reflecteerde de krachten van het verstenen.
Ik kon zonder moeite het meloenschijfje pakken, en ik vluchtte uit de limbo.
Ik wist eerst niet wat ik moest met dit stukje meloen, maar toen kreeg ik een briljant idee.
Ik vloog anoniem naar Australië. Ik liet mezelf met een taxi naar een reservaat brengen,
waar de meest giftige dieren van de wereld waren uitgezet.
Ik begroef het meloenschijfje diep onder de grond, wel zeker 7,5 meter diep, en ik
zag dat er een nest van een Cobra vlak bovenop lag. Die slang had me gezien, maar ik wist
te ontsnappen. Ik rende weg, en ik vloog weer terug naar mijn huis.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik zag de actie van freecon, en ik wist gelijk dat het bij de geesten lag, die je konden verstenen.
Dus zette ik een supercoole zonnebril op, en die reflecteerde de krachten van het verstenen.
Ik kon zonder moeite het meloenschijfje pakken, en ik vluchtte uit de limbo.
Ik wist eerst niet wat ik moest met dit stukje meloen, maar toen kreeg ik een briljant idee.
Ik vloog anoniem naar Australië. Ik liet mezelf met een taxi naar een reservaat brengen,
waar de meest giftige dieren van de wereld waren uitgezet.
Ik begroef het meloenschijfje diep onder de grond, wel zeker 7,5 meter diep, en ik
zag dat er een nest van een Cobra vlak bovenop lag. Die slang had me gezien, maar ik wist
te ontsnappen. Ik rende weg, en ik vloog weer terug naar mijn huis.
ik groeg van onderen... duh. :P en ik stopte het meloenschijfje in het nest van dia Cobra van melon. :3

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik zag alles toen ik schapen in nood aan het redden was en ik nam een paar ratten mee en liet ze even verderop vrij. Achter een struikje wachtte ik tot de cobra weg zou gaan. Na 5 minuten ging hij eindelijk weg en groef zo snel als ik kon het meloenschijfje op. Daarna sprintte ik naar mijn vliegtuig en vloog naar Nederland waar ik het verstopte in een grot die ik vol gooide met stenen. Ik deed er ook nog een anaconda bij.
GL and HF

Status
Niet open voor verdere reacties.