Strafjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
In dit topic moet je 1 van je schoolstraffen plaatsen die je ooit als eens hebt gekregen of een moment geven waarin je iets hebt gedaan dat eigenlijk niet mocht van school! Veel succes ermee, ik ben benieuwd! :)

Ik ben dit topic gestart omdat ik vorige week vrijdag weer eens iets uitgestoken heb!
We zijn dus tijdens de leswisseling met 4 gasten het school uitgelopen:
Doel: Lekker in het park genieten van het zonnetje, terwijl we iets opsteken;)!
Gevolg:
mjnfl1v9bo0.png

Ons doel is dus wel gelukt, maar in de terugkeer heeft een leerkracht ons zien binnenlopen! :/

Dit bedoel ik dus met "Strafjes"! Haha, laat je volledig gaan!

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
ik heb de laatste 4 jaar nog geen strafjes of nota's/aantekeningen gekregen maar wel opmerkingen over TE VEEL KLETSEN in de klas :p maar dat ben ik nu eenmaal XD

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
25
Pluto
ik heb de laatste 4 jaar nog geen strafjes of nota's/aantekeningen gekregen maar wel opmerkingen over TE VEEL KLETSEN in de klas :p maar dat ben ik nu eenmaal XD
haha zoals mijn zus, zij kreeg veel nota's vanwege VEEL kletsen in klas :D

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Als ik eens zou moeten beginnen met notas enzo op foto's te zetten... Ik denk dat ik niet genoeg geheugen op m'n computer zal hebben :') minstens 5 / dag

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
Als ik eens zou moeten beginnen met notas enzo op foto's te zetten... Ik denk dat ik niet genoeg geheugen op m'n computer zal hebben :') minstens 5 / dag
man heb je dan elke week strafstudie?
soms begrijp ik niet hoeveel nota's mensen kunnen hebben ik steek al genoeg uit en ik heb er nog geen 1 gehad in heel mijn leven XD

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Haha noit strafstudie :) Ze gaven mij er teveel en ze concludeerden dat er niets aan veranderde aan m'n gedrag xD Ik krijg wel wat extra werk enzo :p Maarja, ik heb tenminste lol ^^

• Like
Reactions: HauntyKim

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Elk school is anders natuurlijk ^^

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
847
385
380
24
Antwerpen
In dit topic moet je 1 van je schoolstraffen plaatsen die je ooit als eens hebt gekregen of een moment geven waarin je iets hebt gedaan dat eigenlijk niet mocht van school! Veel succes ermee, ik ben benieuwd! :)

Ik ben dit topic gestart omdat ik vorige week vrijdag weer eens iets uitgestoken heb!
We zijn dus tijdens de leswisseling met 4 gasten het school uitgelopen:
Doel: Lekker in het park genieten van het zonnetje, terwijl we iets opsteken;)!
Gevolg:
mjnfl1v9bo0.png

Ons doel is dus wel gelukt, maar in de terugkeer heeft een leerkracht ons zien binnenlopen! :/

Dit bedoel ik dus met "Strafjes"! Haha, laat je volledig gaan!
haha strafstudie op vrijdag en ook auwch lol

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
4 uur corvee, omdat ik d8 dat we het eerste uur vrij waren, maar er was dus gwn mentorles...

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Preek van Rector.

Dat was de straf die ik -samen met een maatje- kreeg op vrijdag 1 april (1977) toen we uit de (brom-)fiets kelder *alle* cijfersloten die we konden lospeuteren hadden meegenomen (stuk of 30) en daarmee (bijna) alle klapdeuren van de school hadden afgesloten.

Het heeft de halve dag gekost voor iedereen z'n eigen slot weer had.
We hebben toen wel aangetoond, dat cijfersloten met 3 nummers niet echt 'veilig' waren voor een fiets :)

De preek was vooral omdat het 'de veiligheid betrof'. Bij brand konden er immers mensen opgesloten raken. Dat elke gang klapramen had waar je makkelijk doorkon telde blijkbaar niet mee. We vonden dat argument (toen) nogal stom.
Nu heb ik er meer begrip voor: Je zal maar verantwoordelijk zijn voor 350 kinderen van een ander! (Arme rector)

Het was een leuk tussenuur ;p

Hape

• Like
Reactions: Pelle
Status
Niet open voor verdere reacties.