Lol moet je dat aan je ouders laten zien? XD@conceptswe beste, Regelmatig moet ik u zoon samen met zijn tafelgenoten aanspreken in de refter dat het wat rustiger moet gaan. Hij heeft hiervoor reeds een sanctie gekregen, maar dit brengt weinig helaas. Gelieve dit gedrag met u zoon te bespreken.
Ja, ze weten al dat ik zo toffe jongen ben, ze zeiden tegen mij "Lieverd toch, je zou iets minder lachen maar je kunt toch niks aan het doen"Lol moet je dat aan je ouders laten zien? XD
ok thanks@conceptswe beste, Regelmatig moet ik u zoon samen met zijn tafelgenoten aanspreken in de refter dat het wat rustiger moet gaan. Hij heeft hiervoor reeds een sanctie gekregen, maar dit brengt weinig helaas. Gelieve dit gedrag met u zoon te bespreken.
Opschepper kuch kuchJa, ze weten al dat ik zo toffe jongen ben, ze zeiden tegen mij "Lieverd toch, je zou iets minder lachen maar je kunt toch niks aan het doen"
Stuudje! :pAltijd huiswerk op orde, op tijd in de les, nooit afkijken tijdens een toets en natuurlijk vooraan in het lokaal zitten! :oops:
Bij mijn spreekbeurt... Op de basisschool een invaller toen zei ze ik ga even dichter bij zitten want ik hoor je niet zo goed..Moet je je rechteroor maar beter schoonmaken! :p
Heeft mijn docent trouwens ook, moet je 50x schreeuwen voordat ze het hoort :eek:
Bij ons ook, maar dan op het smart bord xDIk kan me nog goed herinneren dat een invaller met een echte watervastestift op het bord ging tekenen
Me2 oh ja die invaller was linksdoof xDBij ons ook, maar dan op het smart bord xD
Die van ons was stom, zat iedere donderdag op de gang :,) daar had ik (met de halve klas) een gezellig gesprek :,)Me2 oh ja die invaller was linksdoof xD
weet je leerkrachten en dokters hun geschrift kun je meestal niet lezen XDsorry ik kan dat handschrift echt niet helemaal goed lezen
wij hebben ook een smart bordBij ons ook, maar dan op het smart bord xD