Herkenbaar :,)oja in de kleuterklas stond ik elke dag wel eens in de hoek haha :p
Herkenbaar :,)oja in de kleuterklas stond ik elke dag wel eens in de hoek haha :p
Ik heb een trend gezet...Op school heb ik een illegaal programma gedownload, ze weten het nog niet maar op een dag... XD
Yup ;)Ik heb een trend gezet...
... [iets], can we reach the ...?
Ik heb een trend gezet...
... [iets], can we reach the ...?
Preek van Rector.
Dat was de straf die ik -samen met een maatje- kreeg op vrijdag 1 april (1977) toen we uit de (brom-)fiets kelder *alle* cijfersloten die we konden lospeuteren hadden meegenomen (stuk of 30) en daarmee (bijna) alle klapdeuren van de school hadden afgesloten.
Het heeft de halve dag gekost voor iedereen z'n eigen slot weer had.
We hebben toen wel aangetoond, dat cijfersloten met 3 nummers niet echt 'veilig' waren voor een fiets :)
De preek was vooral omdat het 'de veiligheid betrof'. Bij brand konden er immers mensen opgesloten raken. Dat elke gang klapramen had waar je makkelijk doorkon telde blijkbaar niet mee. We vonden dat argument (toen) nogal stom.
Nu heb ik er meer begrip voor: Je zal maar verantwoordelijk zijn voor 350 kinderen van een ander! (Arme rector)
Het was een leuk tussenuur ;p
Hape
inderdaat haha dat vind ik wel grappig :p
Welke brieven? Whut?ik krijg wel is straf omdat ik mijn brieven altijd vergeet af te geven XD
van school (aanwezigheidsbrieven, school gebeurtenissen, ... en die brol) ;)Welke brieven? Whut?
van school (aanwezigheidsbrieven, school gebeurtenissen, ... en die brol) ;)
Ah lol!van school (aanwezigheidsbrieven, school gebeurtenissen, ... en die brol) ;)