Strafjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Op school heb ik een illegaal programma gedownload, ze weten het nog niet maar op een dag... XD

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
En vorig jaar op basisschool zat ik ook iedere donderdag met 5 andere op de gang, die lerares mogt ons niet XD (wij haar ook niet) XDXD

R

Rutgertjuh

Guest
Preek van Rector.

Dat was de straf die ik -samen met een maatje- kreeg op vrijdag 1 april (1977) toen we uit de (brom-)fiets kelder *alle* cijfersloten die we konden lospeuteren hadden meegenomen (stuk of 30) en daarmee (bijna) alle klapdeuren van de school hadden afgesloten.

Het heeft de halve dag gekost voor iedereen z'n eigen slot weer had.
We hebben toen wel aangetoond, dat cijfersloten met 3 nummers niet echt 'veilig' waren voor een fiets :)

De preek was vooral omdat het 'de veiligheid betrof'. Bij brand konden er immers mensen opgesloten raken. Dat elke gang klapramen had waar je makkelijk doorkon telde blijkbaar niet mee. We vonden dat argument (toen) nogal stom.
Nu heb ik er meer begrip voor: Je zal maar verantwoordelijk zijn voor 350 kinderen van een ander! (Arme rector)

Het was een leuk tussenuur ;p

Hape

Good job, Hape!

R

Rutgertjuh

Guest
van school (aanwezigheidsbrieven, school gebeurtenissen, ... en die brol) ;)

Die preken die ik dan krijg van de congierge zijn ook altijd geweldig, als ik dat doe...

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Makkelijke straffen
1. Nablijven
2. Strafwerk
Beide al wel is gehad, strafwerk best vaak en nablijven eens in de maand(we hebben een strenge school er moet en zal orde zijn lol).

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Lol strafwerk heb ik ook 's gehad. Ik had mijn Engels boekje niet 'goed genoeg' gelezen voor haar -> vertaal hoofdstuk 1 t/m 5 naar het Nederlands... Nu haat ik haar niet meer, want blijkbaar was het dus n herkansingsoverhoring... -> 9,6 :D

K

Kogetsoo

Guest
De vieze volkswagen van de rector wassen met de brandslang.
Afgezien van het feit dat we de slang met 3 jongens in bedwang moesten houden en we een week lang een uur extra moesten blijven, was de auto nog nooit zo schoon.

Groeten,
Koge

Status
Niet open voor verdere reacties.