Altijd huiswerk op orde, op tijd in de les, nooit afkijken tijdens een toets en natuurlijk vooraan in het lokaal zitten! :oops:
Ik moet altijd rechts vooraan in de klas zitten, :( omdat ik anders maar wênig kan horen van de uitleg -> rechts doof ;)Altijd huiswerk op orde, op tijd in de les, nooit afkijken tijdens een toets en natuurlijk vooraan in het lokaal zitten! :oops:
Moet je je rechteroor maar beter schoonmaken! :pIk moet altijd rechts vooraan in de klas zitten, :( omdat ik anders maar wênig kan horen van de uitleg -> rechts doof ;)
HyperboolMoet je je rechteroor maar beter schoonmaken! :p
Heeft mijn docent trouwens ook, moet je 50x schreeuwen voordat ze het hoort :eek:
YOU'RE RIGHT HAHA :pZozo, stoere badboy's (en Twana :p) hiero, ik denk dat @maaraa jullie maar les moet gaan geven en moet heropvoeden :p.
Mvg,
Rutger
LACHEN IS GEZOND!!!! :DBekijk bijlage 1389 Oops.. Ik ging echt doodlachen in de klas en ik kon niet stoppen en toen ging ie mijn agenda schrijven.. Mijn gedrag was niet goed omdat ik moest veel lachen.. En nu moet ik alleen zitten.
Bekijk bijlage 1389 Oops.. Ik ging echt doodlachen in de klas en ik kon niet stoppen en toen ging ie mijn agenda schrijven.. Mijn gedrag was niet goed omdat ik moest veel lachen.. En nu moet ik alleen zitten.
Idd maar mijn klasgenoten zijn echt aangenaam en grappig, daarom heb ik toffe klas ;) Tja.. Lachen kan ik niks aan het doen.het is echt iritant als je buur begint of iets grappig zegt