Hoe ben je dan binnen gekomen bij onze base...Ik doe niet tp glitch ! Iedereen denkt dat ik
Doe maar k doe dat niet !
Mensen zoals jou verpesten het gewoon. Stop met vals spelen dat maakt het een stuk leuker. Meer als 10 man zeggen et.Ik doe niet tp glitch ! Iedereen denkt dat ik
Doe maar k doe man zt niet !
ZekerGlitchen is ban toch?
Vinz heeft al ban voor 2 week dacht ik voor tp glitchen..Nogal vreemd dat 5 mensen hetzelfde zeggen. Ingame heb ik ook wat nagevraagd -> 10 vd 15 mensen heeft t ook...
Ik heb ook nog een record waarin harmen met wat vrienden praat over hoe je unbanned komt op een server doormiddel van ip wisselen ofzo...Iedereen heeft haat aan Harmen, ( ik verdedig hem niet ) MAar 1. Waar is het bewijs? 2. Enderpearls glitchen is bijna onmogelijk 3. iemand KAN indd hem laten getpa'ed hebben. 4. Waar i het bewijs dat Harmen effectief zei dat hij glitchde?
Nu de vragen voor harmen :1. Hoe kan jij bewijzen dat je niet geglitched hebt als Sybren effectief naar jou tpa'de en niet omgekeerd. Aangezien de base met 5 lagen zit ofzoiets. 2. Als je effectief geglitched hebt, vind ik dat kapotzielig. het is maar een spel, ga eerlijk spelen. Iemand verbruikt hier 2k tokens en als je EFFECTIEF geglitched hebt, vind ik jou niveau erg laag. + Tp glitchen/enderpearl glitchen staat voor 'n ban.
Ik snap het niet jongens.... ENDERPEARL glitchen kan niet meer? en een tip @Evilhebix je kan je base protecten tegen tp glitchen :) Gwn onder de laag obbi of iets anders waarmee je het bouwt nog een laag blokken pleuren dan kan het niet :) Of je doet water cobble water obbi :)
Wolf ik zag jullie proberen te tp glitchen in onze base xDHij tp glitcht, dit is niet zomaar op te lossen met ender pearl delay :(...
? Ik ben niet eens onder jullie baSe geweest?Wolf ik zag jullie proberen te tp glitchen in onze base xD
Misschien hebben harmen en die andere het later of eerder geprobeerd maar als je naast de base omhoog zwemt betekent het niet meteen dat je probeert te tp glitchen -.-Wolf ik zag jullie proberen te tp glitchen in onze base xD
Je wou ally, zeker omdat je dacht dan onze kisten te kunnen openen, maar dt kan niet zonder extra toestemmingen te geven, dus totaal onnodigHahha Jullie hebben je zin :) Zonder bewijs zijn we banned... we tp glitchen niet eens :) Tot over een maand :D
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !Hoe ben je dan binnen gekomen bij onze base...
en ga nou niet dat slappe verhaaltje vertellen van, ik tpde naar supersybren. Hij zegt precies t zelfde alleen dat hij naar jou tpde...
Je hebt zelf gezegd dat je in mijn base bent geglitched...