Tp glitchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Alleen is het heel moeilijk om er bewijs er voor te krijgen :(
Harmen heeft het zelf ook tegen mij gezegd...

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Ik snap het niet jongens.... ENDERPEARL glitchen kan niet meer? en een tip @Evilhebix je kan je base protecten tegen tp glitchen :) Gwn onder de laag obbi of iets anders waarmee je het bouwt nog een laag blokken pleuren dan kan het niet :) Of je doet water cobble water obbi :)

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Ik doe niet tp glitch ! Iedereen denkt dat ik
Doe maar k doe dat niet !

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Doe maar k doe dat niet !
Hoe ben je dan binnen gekomen bij onze base...
en ga nou niet dat slappe verhaaltje vertellen van, ik tpde naar supersybren. Hij zegt precies t zelfde alleen dat hij naar jou tpde...
Je hebt zelf gezegd dat je in mijn base bent geglitched...

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Doe maar k doe man zt niet !
Mensen zoals jou verpesten het gewoon. Stop met vals spelen dat maakt het een stuk leuker. Meer als 10 man zeggen et.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Iedereen heeft haat aan Harmen, ( ik verdedig hem niet ) MAar 1. Waar is het bewijs? 2. Enderpearls glitchen is bijna onmogelijk 3. iemand KAN indd hem laten getpa'ed hebben. 4. Waar i het bewijs dat Harmen effectief zei dat hij glitchde?
Nu de vragen voor harmen :1. Hoe kan jij bewijzen dat je niet geglitched hebt als Sybren effectief naar jou tpa'de en niet omgekeerd. Aangezien de base met 5 lagen zit ofzoiets. 2. Als je effectief geglitched hebt, vind ik dat kapotzielig. het is maar een spel, ga eerlijk spelen. Iemand verbruikt hier 2k tokens en als je EFFECTIEF geglitched hebt, vind ik jou niveau erg laag. + Tp glitchen/enderpearl glitchen staat voor 'n ban.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Iedereen heeft haat aan Harmen, ( ik verdedig hem niet ) MAar 1. Waar is het bewijs? 2. Enderpearls glitchen is bijna onmogelijk 3. iemand KAN indd hem laten getpa'ed hebben. 4. Waar i het bewijs dat Harmen effectief zei dat hij glitchde?
Nu de vragen voor harmen :1. Hoe kan jij bewijzen dat je niet geglitched hebt als Sybren effectief naar jou tpa'de en niet omgekeerd. Aangezien de base met 5 lagen zit ofzoiets. 2. Als je effectief geglitched hebt, vind ik dat kapotzielig. het is maar een spel, ga eerlijk spelen. Iemand verbruikt hier 2k tokens en als je EFFECTIEF geglitched hebt, vind ik jou niveau erg laag. + Tp glitchen/enderpearl glitchen staat voor 'n ban.
Ik heb ook nog een record waarin harmen met wat vrienden praat over hoe je unbanned komt op een server doormiddel van ip wisselen ofzo...
ik heb ook geen bewijs dat hij het zei, dit was over skype.
In onze base waar hij in is geglitched zaten meer dan 20 k tokens...

Laatste update:

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik snap het niet jongens.... ENDERPEARL glitchen kan niet meer? en een tip @Evilhebix je kan je base protecten tegen tp glitchen :) Gwn onder de laag obbi of iets anders waarmee je het bouwt nog een laag blokken pleuren dan kan het niet :) Of je doet water cobble water obbi :)

Hier spreekt de expert onder het gebied tpglitch dus goed naar luisteren!

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Wolf ik zag jullie proberen te tp glitchen in onze base xD
Misschien hebben harmen en die andere het later of eerder geprobeerd maar als je naast de base omhoog zwemt betekent het niet meteen dat je probeert te tp glitchen -.-

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Hahha Jullie hebben je zin :) Zonder bewijs zijn we banned... we tp glitchen niet eens :) Tot over een maand :D
Je wou ally, zeker omdat je dacht dan onze kisten te kunnen openen, maar dt kan niet zonder extra toestemmingen te geven, dus totaal onnodig

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Hoe ben je dan binnen gekomen bij onze base...
en ga nou niet dat slappe verhaaltje vertellen van, ik tpde naar supersybren. Hij zegt precies t zelfde alleen dat hij naar jou tpde...
Je hebt zelf gezegd dat je in mijn base bent geglitched...
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
En nu is er 1 maand mij base onbeveiligd zal liever eerst op cam zien dat ik deed ! Zo niet wil unban

Status
Niet open voor verdere reacties.