Tp glitchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !
Ey gast,
Je hebt t nu over een andere base,
In mijn base zaten geen luiken..

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Iedereen heeft haat aan Harmen, ( ik verdedig hem niet ) MAar 1. Waar is het bewijs? 2. Enderpearls glitchen is bijna onmogelijk 3. iemand KAN indd hem laten getpa'ed hebben. 4. Waar i het bewijs dat Harmen effectief zei dat hij glitchde?
Nu de vragen voor harmen :1. Hoe kan jij bewijzen dat je niet geglitched hebt als Sybren effectief naar jou tpa'de en niet omgekeerd. Aangezien de base met 5 lagen zit ofzoiets. 2. Als je effectief geglitched hebt, vind ik dat kapotzielig. het is maar een spel, ga eerlijk spelen. Iemand verbruikt hier 2k tokens en als je EFFECTIEF geglitched hebt, vind ik jou niveau erg laag. + Tp glitchen/enderpearl glitchen staat voor 'n ban.
1. Ik tp naar vriend die zei raid tp ik tpa de enzo doende kwam ik in ze f heb met deze persoon geen Skype gesprek gevoerd. Heb geen bewijs hiervoor wie maakt er screen van tp ?
2.

R

Rutgertjuh

Guest
Pelle ik ben niet er in geglitch onder in de base was Luik die je open en dicht kon doen bij de oude f van @Evilhebix123 ik ben omhoog gegaan met water aan de zijkanten er stond Luik open die je dicht kon doen. Maar hij stond open ik Gooide enderpearl en toen was binnen omdat dat Luik openstond dus je hoeft niet gelijk schijnheilig te zeggen dat ik dat deed. En heb je op cam dan wil k wel graag zien dan !

Dames en heren, hier ziet u het herkenbare bewijs dat hij tpglitcht: het is nu opeens iets anders waardoor hij binnen is gekomen. Eerst een vriend, nu een luik. Welk excuus zal volgen? Dat ziet u de volgende keer! :P

Mvg,
Rutger

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Dames en heren, hier ziet u het herkenbare bewijs dat hij tpglitcht: het is nu opeens iets anders waardoor hij binnen is gekomen. Eerst een vriend, nu een luik. Welk excuus zal volgen? Dat ziet u de volgende keer! :p

Mvg,
Rutger
Volgens mensen ben ik in meerderen base gekomen in die van evil met Luik.
van pelle met tpa naar supersybren (wat ik niet wist) Hij zei tp raid

R

Rutgertjuh

Guest
En nu is er 1 maand mij base onbeveiligd zal liever eerst op cam zien dat ik deed ! Zo niet wil unban

En terecht! Nu kan jouw base geraidt worden zonder dat je er iets aan kan doen :P

Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest

Gisteren (dacht ik), zei je nog dat je daar ook binnen was gekomen door naar iemand te tp'en, maar die reactie heb je verwijderd xD

Mvg,
Rutger

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Harmen wat lul je nou...
Je skypet wel met hem, dat weet iedereen. Je hebt meerdere keren in de chat dingen gezegd, sybren neem op en omgekeerd ook...
Ik zei net nog ga niet dit slappe verhaaltje vertellen want we weten dat het niet waar is. En welke vrienden van mij zijn zo dom dan? je zegt hier niks over...
Al deze smoesjes wijzen wel ergens op....

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Harmen wat *** je nou...
Je skypet wel met hem, dat weet iedereen. Je hebt meerdere keren in de chat dingen gezegd, sybren neem op en omgekeerd ook...
Ik zei net nog ga niet dit slappe verhaaltje vertellen want we weten dat het niet waar is. En welke vrienden van mij zijn zo dom dan? je zegt hier niks over...
Al deze smoesjes wijzen wel ergens op....[/QUOTE

Zal graag screen willen zien k Skype niet vaak met Sybren maar wel
Meeste van mijn tijd maar niet tijdens de raid gaat niet oordelen over dingen die je niet weet

R

Rutgertjuh

Guest
Meteen weer verwijderd en wat is er mis met mijn begrijpend lezn? Ik begrijp namelijk heel goed uit deze gesprekken dat jij tpglitcht!

Mvg,
Rutger

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    119,8 KB · Bekeken: 126
R

Rutgertjuh

Guest
Oh lol, daar doe ik t niet voor :)
En waarom reageer je nu niet op mijn post, zegt wel weer wat :eek:

Hij weet dat hij de discussie gaat verliezen, dus nu roept hij z'n vriendje die hem dadelijk gaat verdedigen. Let maar op!

Mvg,
Rutger

• Like
Reactions: dyllann

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Meteen weer verwijderd en wat is er mis met mijn begrijpend lezn? Ik begrijp namelijk heel goed uit deze gesprekken dat jij tpglitcht!

Mvg,
Rutger
Dat was dat bericht. Niet helemaal goed was ? Dat dat k meer vrienden dan jouw heb in real live k roep geen "minecraft vriendjes op" zoals jij doet

Status
Niet open voor verdere reacties.