Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Maar waarom is hacken dan niet toegestaan? Als ik besluit een hack te installeren, dan is dat toch ook mijn eigen keuze?
Thijs, Hacks zijn bedoeld om TE goed te spelen. Een muis maakt gewoon deel uit van je persoonlijke hardware. Keep that in mind hè?

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Thijs, Hacks zijn bedoeld om TE goed te spelen. Een muis maakt gewoon deel uit van je persoonlijke hardware. Keep that in mind hè?

Ligt er gewoon aan met welk doel je het gebruikt. Er zijn zat hacks die alleen maar het makkelijker maken zoals het versnellen van je clicks, dat is hetzelfde als een gaming muis. Op muizen zitten op sommigen macro's die er ook voor bedoeld zijn om te goed te worden, om alles makkelijker te maken. Zelfde geldt voor hacks. Je argument is bij deze ongeldig, volgende alsjeblieft.
Het komt er op neer dat het enige verschil tussen autoclicker en een gamingmuis is, is dat de ene hardware is, en de andere software.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Ten eerste: als de regels op haunted je niet bevallen kan je ook altijd een andere vinden.
Ten tweede: je kan zelf toch ook gwn een muis kopen? -.- dus..... ja

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Ten eerste: als de regels op haunted je niet bevallen kan je ook altijd een andere vinden.
Ten tweede: je kan zelf toch ook gwn een muis kopen? -.- dus..... ja

Ik vraag alleen waarom het hier wel mag. Ik probeer de server te verbeteren.
Ten tweede: Niet iedereen heeft het geld voor of is berijd er geld in te steken.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Maar als je er geen geld aan wilt besteden is dat je eigen keus. Btw, een "gamemuis" verschilt niet gigantisch van een gewone. het enige verschil is een paar knopjes extra xD (die je niet eens mag gebruiken).
Ik vind overregens dat je hier een veel te groot probleem van maakt. Kan het er in kitpvp ook niet gewoon aan liggen dat sommige mensen wat beter zijn?

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Maar als je er geen geld aan wilt besteden is dat je eigen keus. Btw, een "gamemuis" verschilt niet gigantisch van een gewone. het enige verschil is een paar knopjes extra xD (die je niet eens mag gebruiken).
Ik vind overregens dat je hier een veel te groot probleem van maakt. Kan het er in kitpvp ook niet gewoon aan liggen dat sommige mensen wat beter zijn?

1. Dan is Haunted dus pay 2 win, dat je alleen beter wordt met een gamingmuis, waar je voor moet betalen. Is dus Pay 2 Win.
2. En dat klopt, er zitten meer knopjes op, maar die "mag" je niet gebruiken. Dat wordt toch gedaan, 25 Clicks per seconde haal je niet zonder macro's, toch zeggen mensen dat ze dat halen, dat betekend dat ze macro's gebruiken ongestraft.
3. En ja dat kan prima, maar het gaat mij erom dat mensen niet beter zijn door hun ervaring met minecraft of door hun geweldige bewegingen, maar door iets te hebben wat anderen niet hebben.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Op je eerste punt: Het is niet pay 2 win, het heet goed zijn. Gamingmuizen zijn niet een soort OP GOD WEAPON ofzo.
Op je tweede punt: Ik zou zeggen maak een report, daar zijn ze voor. Niet alle mods zijn alleen maar bij kitpvp. En als ze er zijn kan het ook zijn dat ze zelf gewoon spelen, niet opletten of er gamingmuizen zijn.
Op je derde punt: Het is jammer dat ik bijvoorbeeld wel een gamingmuis heb, maar het maakt geen verschil. Mensen die goed genoeg zijn kunnen je gwn verslaan. Dat jij wordt verslagen hoeft niet te betekenen dat het door de gamingmuis komt. Oh en minecraft heeft een max "hitrate" van 25 per seconde. Dit kan dus ook liggen aan hoe snel je tikt, niet of je muis goed is.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Op je eerste punt: Het is niet pay 2 win, het heet goed zijn. Gamingmuizen zijn niet een soort OP GOD WEAPON ofzo.
Op je tweede punt: Ik zou zeggen maak een report, daar zijn ze voor. Niet alle mods zijn alleen maar bij kitpvp. En als ze er zijn kan het ook zijn dat ze zelf gewoon spelen, niet opletten of er gamingmuizen zijn.
Op je derde punt: Het is jammer dat ik bijvoorbeeld wel een gamingmuis heb, maar het maakt geen verschil. Mensen die goed genoeg zijn kunnen je gwn verslaan. Dat jij wordt verslagen hoeft niet te betekenen dat het door de gamingmuis komt. Oh en minecraft heeft een max "hitrate" van 25 per seconde. Dit kan dus ook liggen aan hoe snel je tikt, niet of je muis goed is.

1. Het is wel pay 2 win, want je betaald voor een gamingmuis om te winnen, want zonder win je niet.
2. Aan hun de taak om betere anticheat te fixen.
3. Het maakt daadwerkelijk een groot verschil. Maar er zijn ook genoeg hacks die te bestrijden zijn als je goed genoeg bent.
Maar de vraag is, is het eerlijk dat je perse supergoed moet zijn om te winnen van iemand die middelen gebruikt om te winnen en zelf niet goed kan pvpen.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
als je niet goed kan pvp'en, waarom speel je dan kitpvp? Want dit soort problemen ontstaan meestal alleen omdat mensen verliezen...

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
als je niet goed kan pvp'en, waarom speel je dan kitpvp? Want dit soort problemen ontstaan meestal alleen omdat mensen verliezen...
Ik speel al 5 jaar non-stop Minecraft PvP, ik kan wel pvpen. Alleen het punt is dat sommige mensen zonder skill te hebben, toch van je winnen door dingen te kopen. Dat is net zoiets als een pro een wooden sword geven, en de noob full dia met dia zwaard. Dat zal je ook niet winnen ook al is de pro veel beter.

nee ik heb geen gamingmuis en haal veel kills dus eh
Ik maak ook veel kills, alleen bepaalde mensen zullen je blijven killen puur omdat ze een gamingmuis hebben.
En dan zie je dat je van de mensen zonder gamingmuis easy wint dus dat het niet aan je skill ligt.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Je doet net alsof een gamingmuis OP is..... Maar in werkelijkheid zijn ze niet pay 2 win........ als jij dat zo ervaart is dat jouw probleem vind ik

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
'Als je een gamingmuis hebt mag je niet spelen'
'Maak een foto / video terwijl je aan het gamen bent zodat we zeker weten dat je een normale muis gebruikt'
'Koop een andere muis'

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Je doet net alsof een gamingmuis OP is..... Maar in werkelijkheid zijn ze niet pay 2 win........ als jij dat zo ervaart is dat jouw probleem vind ik
Ze zijn niet onverslaanbaar, ze geven je een enorm voordeel. Dat is hetzelfde als hacks. Hacks zijn ook niet onverslaanbaar.

'Als je een gamingmuis hebt mag je niet spelen'
'Maak een foto / video terwijl je aan het gamen bent zodat we zeker weten dat je een normale muis gebruikt'
'Koop een andere muis'
Dat hoeft niet, maar het gaat me erom dat gamingmuisen letterlijk EXACT hetzelfde effect hebben als hacks (in sommige gevallen), en dat dat wel toegestaan is, maar hacks niet. Het enige wat ik logisch zou vinden is dat er een betere anti-cheat komt die dat detecteert, 25 clicks p/s haal je niet zonder macro's, toch hebben meerdere mensen dat. En geen enkele anticheat die wat doet. Of moderator.

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Macro:

(30/50cps)

Legit click:

(18/20cps)

PS: Ja, ik ben het met thijs eens dat je dan beter bent.
Bijna alle 'pro' pvpers hebben een een gamemuis.

(Cayden,
Dualzz,
Stimpay,
ItsTene,
ComboDombo, ect.)

Laatste update:
R

Rutgertjuh

Guest
Ik ga me d'r ook maar lekker mee bemoeien :P

In onderstaande voorbeelden gebruik ik 'verzonnen' getallen.

Stel: je kan in minecraft 10 keer per seconde slaan. Dan kan je wel 20 keer per seconde klikken, maar je slaat toch 10 keer. Het maakt hierbij niet uit of je een gaming muis of een normale muis gebruikt. Het blijft altijd 10 keer dat je kan slaan in één seconde. Daarintegen: een gaming muis is vaak gebouwd zodat je makkelijk, heel veel kan klikken.

Daarnaast heb je inderdaad ook nog dubble/tripple click. Dit maakt ook niet uit, aangezien je toch maar totaal 10 keer kan slaan in een seconde.

Een gaming muis kan ook nog macro's hebben. Hier weet ik weinig van af, maar ik weet wel dat ze verboden zijn (op Haunted) :P

Als je dan echt goed wilt zijn in PvP, dan zal het er toch aan liggen wat je 'tactieken' zijn en hoe goed je kan richten. Dit kan de muis niet voor jou doen (hacks daarintegen wel), maar dat moet je toch echt zelf doen.

Je hebt wel muizen die het spel eventueel 'gemakkelijker' kunnen maken. Bijvoorbeeld: de Razer Naga heeft 12 knopjes aan de zijkant. Deze zou je makkelijk kunnen gebruiken om te hotkeyen.

Hieruit kan je dus opmaken dat je met een gaming muis alleen maar sneller kan klikken en dus niet per se beter bent. Ik weet persoonlijk niet of je ook beter kan richten doordat de muis beter in je hand ligt of niet. Wellicht heb je hier een klein voordeel mee.

Ik ben persoonlijk van mening dat je niet heel veel 'extra's' hebt met een gaming muis en heb er daarom zelf ook geen (ik ga er daarintegen wel een kopen :P). En ik wil geen eigendunk hebben of zo, maar ik ben, vind ik, wel een van de 'betere' PvP'ers hier op Haunted met mijn HP muisje :P

Mvg,
Rutger

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik ga me d'r ook maar lekker mee bemoeien :p

Stel: je kan in minecraft 10 keer per seconde slaan. Dan kan je wel 20 keer per seconde klikken, maar je slaat toch 10 keer. Het maakt hierbij niet uit of je een gaming muis of een normale muis gebruikt. Het blijft altijd 10 keer dat je kan slaan in één seconde. Daarintegen: een gaming muis is vaak gebouwd zodat je makkelijk, heel veel kan klikken.

Daarnaast heb je inderdaad ook nog dubble/tripple click. Dit maakt ook niet uit, aangezien je toch maar totaal 10 keer kan slaan in een seconde.

Een gaming muis kan ook nog macro's hebben. Hier weet ik weinig van af, maar ik weet wel dat ze verboden zijn (op Haunted) :p

Als je dan echt goed wilt zijn in PvP, dan zal het er toch aan liggen wat je 'tactieken' zijn en hoe goed je kan richten. Dit kan de muis niet voor jou doen (hacks daarintegen wel), maar dat moet je toch echt zelf doen.

Je hebt wel muizen die het spel eventueel 'gemakkelijker' kunnen maken. Bijvoorbeeld: de Razer Naga heeft 12 knopjes aan de zijkant. Deze zou je makkelijk kunnen gebruiken om te hotkeyen.

Hieruit kan je dus opmaken dat je met een gaming muis alleen maar sneller kan klikken en dus niet per se beter bent. Ik weet persoonlijk niet of je ook beter kan richten doordat de muis beter in je hand ligt of niet. Wellicht heb je hier een klein voordeel mee.

Ik ben persoonlijk van mening dat je niet heel veel 'extra's' hebt met een gaming muis en heb er daarom zelf ook geen (ik ga er daarintegen wel een kopen :p). En ik wil geen eigendunk hebben of zo, maar ik ben, vind ik, wel een van de 'betere' PvP'ers hier op Haunted met mijn HP muisje :p

Mvg,
Rutger

ign?

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Ik ga me d'r ook maar lekker mee bemoeien :p

Een gaming muis kan ook nog macro's hebben. Hier weet ik weinig van af, maar ik weet wel dat ze verboden zijn (op Haunted) :p

Ik ben persoonlijk van mening dat je niet heel veel 'extra's' hebt met een gaming muis en heb er daarom zelf ook geen (ik ga er daarintegen wel een kopen :p). En ik wil geen eigendunk hebben of zo, maar ik ben, vind ik, wel een van de 'betere' PvP'ers hier op Haunted met mijn HP muisje :p

Mvg,
Rutger
Hotkeys zijn verboden hè.....

R

Rutgertjuh

Guest
Hotkeys zijn verboden hè.....

Macro's zijn verboden, dit zijn knopjes die meerdere dingen tegelijk kunnen doen doormiddel van één keer erop te klikken dacht ik. Hotkeyen is dat je de cijfertjes gebruikt om je soupjes te eten.

Mvg,
Rutger

Status
Niet open voor verdere reacties.