Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Nee, maar niet heel nodig.
Luister, ik heb het recht om te doen wat ik wil, als het niet mocht dan was dat zo, maar jij kan niet beoordelen wat ik doe en niet doe, puur omdat jouw mening tegen die van mij is. Met mn oude muis kon ik zelfs beter pvpen, mijn kd is achteruit gegaan. Vat dit niet verkeerd op, maar je wordt een beetje op je mening beoordeelt.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Luister, ik heb het recht om te doen wat ik wil, als het niet mocht dan was dat zo, maar jij kan niet beoordelen wat ik doe en niet doe, puur omdat jouw mening tegen die van mij is. Met mn oude muis kon ik zelfs beter pvpen, mijn kd is achteruit gegaan. Vat dit niet verkeerd op, maar je wordt een beetje op je mening beoordeelt.

Mij maakt het niet uit hoor wat je doet, van mij mag je een gaming muis kopen. Het enige wat ik wil is een beetje balans in het PvP. En dat is een feit, geen mening. Maar ik snap niet eens de lijn van deze discussie.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Mij maakt het niet uit hoor wat je doet, van mij mag je een gaming muis kopen. Het enige wat ik wil is een beetje balans in het PvP. En dat is een feit, geen mening. Maar ik snap niet eens de lijn van deze discussie.
Ik geef jee daar gelijk :P

R

Rutgertjuh

Guest
Ik heb laatst mijn gaming muis binnen gekregen en heb er 2 voordelen mee gekregen, namelijk: ik houd het langer vol om dezelfde aantal cps te halen en door de knopjes aan de zijkant kan ik hotkeyen. Verder kan ik niet heel veel sneller klikken, dus ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Het is volgens mij meer dat mensen jitterklikken.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Ik heb laatst mijn gaming muis binnen gekregen en heb er 2 voordelen mee gekregen, namelijk: ik houd het langer vol om dezelfde aantal cps te halen en door de knopjes aan de zijkant kan ik hotkeyen. Verder kan ik niet heel veel sneller klikken, dus ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Het is volgens mij meer dat mensen jitterklikken.

Jitterclicken gaat alleen met gamingmuisen, bepaalde snelheden kan je gewoon niet halen met een normale muis. Daarvoor zijn gamingmuisen ook gemaakt.

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24

Mvg,
Rutger
Die knopjes aan de zijkant zijn macros dat weet je wel huh?

R

Rutgertjuh

Guest
Die knopjes aan de zijkant zijn macros dat weet je wel huh?

Die zouden als macro's gebruikt kunnen worden. Het is niet toegestaan en veel mensen doen het ook niet.

Mvg,
Rutger

R

Rutgertjuh

Guest
Jitterclicken gaat alleen met gamingmuisen, bepaalde snelheden kan je gewoon niet halen met een normale muis. Daarvoor zijn gamingmuisen ook gemaakt.

Ik kon anders ook prima jitterclicken op mijn vorige normale muis. Ben het alleen verleerd, het jitterclicken.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Dan wordt het niet goed gebruikt, ik rek namelijk de meeste mensen nog eZ.
Wat versta jij onder 'gelimiteerd'?

1. Inderdaad, vele mensen zijn gewoon te slecht of te dom om het goed te gebruiken. Maar een aantal niet.
2. Ik versta onder gelimiteerd dat de muis niet is gemaakt om snel te klikken en dat je met een gamingmuis gewoon veel sneller en makkelijker kan klikken. Een gewone muis limiteerd je daarin.

R

Rutgertjuh

Guest
1. Inderdaad, vele mensen zijn gewoon te slecht of te dom om het goed te gebruiken. Maar een aantal niet.
2. Ik versta onder gelimiteerd dat de muis niet is gemaakt om snel te klikken en dat je met een gamingmuis gewoon veel sneller en makkelijker kan klikken. Een gewone muis limiteerd je daarin.

Dan zal het toch echt aan de gebruiker liggen. Ik haalde namelijk met een gewone muis ca. 7 cps en met m'n gaming muis 7,5 - 8 gemiddeld.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Dan zal het toch echt aan de gebruiker liggen. Ik haalde namelijk met een gewone muis ca. 7 cps en met m'n gaming muis 7,5 - 8 gemiddeld.

Dat ligt dan aan jou ja.
maar met een gaming muis KAN je de clicks halen, een aantal kunnen dat ook.
Een normale muis heeft die mogelijkheid gewoon niet.

R

Rutgertjuh

Guest
Dat ligt dan aan jou ja.
maar met een gaming muis KAN je de clicks halen, een aantal kunnen dat ook.
Een normale muis heeft die mogelijkheid gewoon niet.

Fijn dat je het hier zelf zegt :). Het ligt aan de gebruiker van de muis. De muis kan wel een beetje helpen met het aantal clicks, maar het is vooral de gebruiker waar het aan ligt. Er zijn erg weinig mensen die puur door hun gaming muis winnen. Het is eerder de goede aim en tactiek die ze hebben. Je kan namelijk wel heel snel klikken, maar als je iedere click mist door je scheve aim, heb je er vrij weinig aan.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Fijn dat je het hier zelf zegt :). Het ligt aan de gebruiker van de muis. De muis kan wel een beetje helpen met het aantal clicks, maar het is vooral de gebruiker waar het aan ligt. Er zijn erg weinig mensen die puur door hun gaming muis winnen. Het is eerder de goede aim en tactiek die ze hebben. Je kan namelijk wel heel snel klikken, maar als je iedere click mist door je scheve aim, heb je er vrij weinig aan.

Mvg,
Rutger
1/10 hiervan is qaar. Het ligt aan de gebruiker hoe snel je klikt maar een gamingmuis kan meer. Zoal ik al zei limoteerd een gewone muis je. Maar ik vind het nogal vervelen dat je 1 zin citeerd en daar een slap punt van maakt. Natuurlijk ligt t aan de gebruiker maar een gamingmuis geeft je toegang tot meer en verhoogt de kans op winnen. Dat jij dat niet kan betekend nier dat niemand het kan. De mensen met de meeste kills gebruiken allemaal gamingmuisen, de mensen onderaan niet of zijn gewoon echt te slecht voor woorden. Het heeft "enige" skill nodig maar je vergeet dat het een feit is dat gamingmuisen een enorm voordeel bieden aan de gebruiker. Wat ikal eerder heb gezegd. Het is een skoda met een Ferrari vergelijken met dezelfde bestuurder. Iedereen weet dat de Ferrari wint omdat die gewoon gemaakt is voor de snelheid. En dat lijk je niet te begrijpen. Het is aan de gebruiker om snel of langzaam te klikken maar iemand met dezelfde skill en een gewone muis zal gewoon niet winnen van oemand met een gamingmuis. Gelukkig is er nu een limiet (wat nu 25 CPS) is en dat mag nog iets lager van mij. Maar de discussie is nu denk ik wel afgelopen. Het is geen discussie of het daadwerkelijk beter is of niet want dat is gewoon een feit. Mijn vraag was waarom het toen nog toegestaan was zoveel clicks te halen.

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ja wtf ik heb ook game muis ga mensen niet daarom verbieden ga dat gwn toestaan
en anders mensen koop er een

Razertime

Niet Verified
22 feb 2015
67
16
79
26
Je kan zoals velen zeggen iets niet verbieden wat iemand koopt
ik heb zelf ook een gaming muis
de razer naga
maar die haalt echt geen 25 tiks per seconde hoor
Ik heb gehoord dat kitpvp nu iets heeft dat je niet meer dan zoveel tiks per seconde kan halen
dan word je gekickt

Gr epicrazer

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Ehm.... Het is al moeilijk genoeg om mensen met hacks volledig te herkennen.... En ligt het aan mij of gaat het bij pvpen meer om het 'ontwijken' van elkaars slagen dan zo snel mogelijk klikken......

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
En als je bij kitpvp naar desert gaat (waar meestal de goede mensen n beetje rondhangen) vraag je erom. Tenzij je vrienden of tank hebt dan laten ze je wel staan :P ga anders gewoon naar jungle/mushroom/snow voor free kills

Status
Niet open voor verdere reacties.