R
Rutgertjuh
Guest
@Rutgertjuh
Dat is wel het geval, en @Roderlo en @colinmeinema zijn volgens mij wel goed, maar zodra het op een 1v1 aankomt met iemand van hetzelfde niveau, wint altijd degene met de gamingmuis.
Het gaat mij nogmaals niet om het feit dat gamingmuisen een ENORM voordeel geven. Maar ook om het feit, dat je net zo goed bent als elkaar, maar dat een gamingmuis van een persoon die op een schaal van 1/10 een 3 is in pvp, een 6 maakt.
En iemand die een 8 is, een 10 maakt.
Als colin en roderlo allebei een 8 zijn, en die pvpen tegen iemand van een 8 die een gamingmuis gebruikt. Wint de gamingmuis altijd.
En hoe je ook over gamingmuisen denkt, dat staat vast, dat is een feit dus over die discussie hoeven we ook niet meer te beginnen
EDIT: Het is niet voor niets verboden op de grotere servers van de wereld.
Denk je dat ze dat voor niets doen? Het is en blijft een feit dat een gamingmuis oneerlijke voordelen geeft aan de gebruiker, dat is gewoon zo, dat is gewoon duizenden keren bewezen. Je kan als je echt een pro bent, winnen van iemand met een gamingmuis, maar zoals ik al eerder zei, over het algemeen maakt een gamingmuis je stukken beter in het pvpen.
Jij noemt maar dat je met een gamingmuis alleen maar voordelen hebt en dat je daar altijd mee wint. Dat is niet zo! Met een gamingmuis kan je makkelijk jitterclicken, maar denk je dat je aim nog zo goed blijft? Nee! Je aim gaat er alleen maar door achteruit. Hoe goed je kan PvP'en ligt voornamelijk gewoon aan je aim en je strafez en tactieken. Het is niet zo van: "Ik heb nu een gamingmuis en versla iedereen". Nee, dat is zo niet!
Het is ook gewoon wat je gewend bent. @Maxxooo bijvoorbeeld PvP't zonder muis en hij is daar redelijk goed in geworden.
Ik weet niet wat je nu allemaal uit je duim zuigt, maar op de grotere servers is het helemaal niet verboden. Waarom zouden ze het verbieden? Je kan wel altijd lopen zeuren zo van: "Maar ik heb er geen geld voor" e.d., maar hoe zit het met je andere hobby's? Je hebt net een nieuwe iPhone 6 gekocht, maar je bent toch te arm om een nieuwe muis te kopen. Je zit op drie verschillende sporten, maar je kan geen nieuwe muis kopen. Je bespeelt een instrument, maar je kan geen muis kopen. Het ligt er gewoon aan wat je graag wilt! Natuurlijk zijn er ook mensen die het echt slecht hebben en er geen kunnen kopen, maar dit zijn er erg weinig.
Dat je ook zegt dat de discussie afgelopen is zegt al iets over jouw antwoorden. Het is vrijwel altijd degene die de discussie wilt stoppen als ie 'm aan het verliezen is...
Sorry, maar ik vind dat je nu echt onzin begint uit te kramen.
Mvg,
Rutger
Last edited by a moderator: