Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
ja wtf ik heb ook game muis ga mensen niet daarom verbieden ga dat gwn toestaan
en anders mensen koop er een

Het wordt niet verboden. Maar wel gelimiteerd.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Ehm.... Het is al moeilijk genoeg om mensen met hacks volledig te herkennen.... En ligt het aan mij of gaat het bij pvpen meer om het 'ontwijken' van elkaars slagen dan zo snel mogelijk klikken......

Het is echt enorm simpel om hacks te herkennen. En pvp gaat om beiden maar je kan amper ontwijken als de tegenstander 20 cps heeft. Daarbij moet je hem ook damage doen en zorgen dat hij je niet aan kan vallen en dat gaat enorm veel beter dan met een gewone muis.

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik ga me maar mengen in deze discussie ^.^
Mijn mening is dat bij de helft van de mensen met de meeste kills het gewoon puur door de muis en fps komt. Het is niet te verbieden maar voor mensen met een 5 euro muis irritant :confused:. Ik zeg: moet je echt zo'n muis guys?
~Sheepy

Trouwens: het is idd wel een beetje pay2win... Want als je een Gamemuis voor haunted koopt.. Het hoeft gewoon niet en het doel van (kit)pvp is toch dat je JOUW skills laat zien en vergelijkt?

Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik zag die dom rating xD, k dacht: ehm.. Dit is ongeveer jouw mening...

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Ik zag die dom rating xD, k dacht: ehm.. Dit is ongeveer jouw mening...

Ja, altijd als ik een dom rating krijg geef ik hem terug want ik denk zorgvuldig na over mijn woorden. En weet waar ik het over heb. Als ik een domrating krijg is dat of dat iemand zelf te dom is om in te zien dat het feiten zijn en geen mening. Of dat diegene het er niet mee eens is en dan maar dom gaat raten.

Jappiechappie03

Niet Verified
25 mrt 2014
19
4
62
Ik heb dit topic is door gelezen en in mijn ogen moeten gamemuizen verboden worden. Gamemuizen zijn hetzelfde als hacks zoals eerder vermeld. Jullie vinden dat je een gamemuis mag kopen maar waarom mag je dan geen hacks gebruiken dit maakt het spel oneerlijk ik hoop dat jullie dit snappen.

Mvg
Jappiechappie03

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
HHAHHAHAHAHA GAST srs als mensen dat kopen is dat gwn legaal hoor en dat zie je amper of iemand een gamemuis heeft dan zouden ze iedereen moeten nachecken nee gappie doe maar niet ign cpt_naikie

R

Rutgertjuh

Guest
1) Hoe wil je controleren of iemand een gamingmuis heeft of niet?
2) Een gamingmuis is niet zoals hacks dat je zelf niks meer hoeft te doen, het vergt gewoon nog 'skill'. Ik snap niet waarom deze vergelijking gemaakt werd.
3) Een gamingmuis vereenvoudigt en verbreedt het PvP'en vindt ik, want je kan met een normale muis ook gewoon prima PvP'en. Je moet er gewoon goed mee om kunnen gaan, Maxxooo PvP't bijvoorbeeld zonder muis en hij kan dat redelijk goed.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
1) Hoe wil je controleren of iemand een gamingmuis heeft of niet?
2) Een gamingmuis is niet zoals hacks dat je zelf niks meer hoeft te doen, het vergt gewoon nog 'skill'. Ik snap niet waarom deze vergelijking gemaakt werd.
3) Een gamingmuis vereenvoudigt en verbreedt het PvP'en vindt ik, want je kan met een normale muis ook gewoon prima PvP'en. Je moet er gewoon goed mee om kunnen gaan, Maxxooo PvP't bijvoorbeeld zonder muis en hij kan dat redelijk goed.

1) hoeft niet meer, er is een limiet op gezet, en het is makkelijk te detecteren hoeveel clicks iemand heeft.
2) Ligt eraan wat voor hacks, er zijn ook autoclick hacks, dat is hetzelfde, daarbij is er totaal geen skill nodig, aangezien je alleen een knopje hoeft in te houden en rond te kijken waar iemand is.
3) Net zoals hierboven, het vereenvoudigt en verbreedt het pvp, dus basically geeft het een oneerlijk voordeel aan de gebruiker is wat je nu zelf zegt, het is makkelijker dus (jou woorden).

R

Rutgertjuh

Guest
1) hoeft niet meer, er is een limiet op gezet, en het is makkelijk te detecteren hoeveel clicks iemand heeft.
2) Ligt eraan wat voor hacks, er zijn ook autoclick hacks, dat is hetzelfde, daarbij is er totaal geen skill nodig, aangezien je alleen een knopje hoeft in te houden en rond te kijken waar iemand is.
3) Net zoals hierboven, het vereenvoudigt en verbreedt het pvp, dus basically geeft het een oneerlijk voordeel aan de gebruiker is wat je nu zelf zegt, het is makkelijker dus (jou woorden).

1) Het leuke is, is dat er vrijwel niemand is die dit aantal clicks haalt, dus was het eigenlijk onnodig, want goede PvP'ers kunnen hun muis nog gewoon goed gebruiken en als het weer verlaagd wordt, houdt het de goede PvP'ers weer tegen.
2) Whahaha. Ik wil jou nog wel erns zien jitterclicken en goed aimen, daar heb je wel degelijk skill voor nodig, terwijl je met een autoclicker alleen hoeft te aimen :').
3) Je krijgt er inderdaad een klein voordeel mee, maar om dit voordeel te krijgen moet je echt heel veel oefenen/PvP'en, dus dat gaat niet zo heel snel. Alleen mensen die heel veel PvP'en hebben er dus een voordeel mee.

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
1) Het leuke is, is dat er vrijwel niemand is die dit aantal clicks haalt, dus was het eigenlijk nutteloos en als het weer verlaagd wordt, houdt het de goede PvP'ers weer tegen.
2) Whahaha. Ik wil jou nog wel erns zien jitterclicken en goed aimen, daar heb je wel degelijk skill voor nodig, terwijl je met een autoclicker alleen hoeft te aimen :').
3) Je krijgt er inderdaad een klein voordeel mee, maar om dit voordeel te krijgen moet je echt heel veel oefenen/PvP'en, dus dat gaat niet zo heel snel. Alleen mensen die heel veel PvP'en hebben er dus een voordeel mee.

Je vergeet dat de helft niet jitterclickt maar een macro gebruikt die automatisch voor ze clickt.
En ja ik had toestemming om dit te testen en dit is niet gedetecteerd.

Edit: En daarbij je krijgt er een enorm voordeel mee, dat is ondertussen wel bewezen. en niet zo "klein" als je zegt.
Ook zijn er mensen die met gemak 25 CPS halen voor meer dan 20 minuten lang. En dan zeggen dat ze "jitterclicken"

R

Rutgertjuh

Guest
Je vergeet dat de helft niet jitterclickt maar een macro gebruikt die automatisch voor ze clickt.
En ja ik had toestemming om dit te testen en dit is niet gedetecteerd.

Dat is dan naar, maar ik heb zelf wel eens een autoclicker gebruikt en persoonlijk vind ik het helemaal niet fijn om niet zelf te clicken en alleen te aimen en ben daardoor zelf ook slechter. Ik denk dat dit wel met meer mensen zo is.

Je kan het ook gewoon zo bekijken dat zij geen skills hebben en jij wel. Daarnaast klikken de betere PvP'ers gewoon zelf en is vrijwel iedereen met een autoclicker minder goed.

Uit jouw antwoord kan ik opmaken dat jij zelf ook een gaming muis hebt. Waarom maak jij er dan zo een groot probleem van als je er misschien uiteindelijk ook jezelf mee benadeelt?

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Dat is dan naar, maar ik heb zelf wel eens een autoclicker gebruikt en persoonlijk vind ik het helemaal niet fijn om niet zelf te clicken en alleen te aimen en ben daardoor zelf ook slechter. Ik denk dat dit wel met meer mensen zo is.

Je kan het ook gewoon zo bekijken dat zij geen skills hebben en jij wel. Daarnaast klikken de betere PvP'ers gewoon zelf en is vrijwel iedereen met een autoclicker minder goed.

Uit jouw antwoord kan ik opmaken dat jij zelf ook een gaming muis hebt. Waarom maak jij er dan zo een groot probleem van als je er misschien uiteindelijk ook jezelf mee benadeelt?

Ten eerste doe je dan wat fout, maar voor 99/100 mensen is het makkelijker om een knopje in te houden en een beetje de muis te bewegen, dan dat je je hele arm moet bewegen om te klikken en ook nog moet sturen tegelijk.

Daarbij ligt het er maar net aan wat je "betere pvp'ers" noemt. In gewoon klikken met dezelfde muis, met dezelfde classes zijn ze mogelijk beter. Maar mensen met een gamingmuis winnen gemakkelijk van iemand die dat niet heeft (TENZIJ ER EEN LIMIET OP DE CLICKS WORDT GEZET). En je moet niet elke "goede" pvp'er geloven in het "ik jitterclick".

Ja ik heb zelf een gamingmuis maar die gebruik ik voor andere doeleinden.
En dat ik er zelf een heb betekend niet dat het eerlijk is.

R

Rutgertjuh

Guest
Ten eerste doe je dan wat fout, maar voor 99/100 mensen is het makkelijker om een knopje in te houden en een beetje de muis te bewegen, dan dat je je hele arm moet bewegen om te klikken en ook nog moet sturen tegelijk.

Je zegt dat het voor 99 van de 100 mensen makkelijker is. Ik denk dat dit niet het geval is. Vraag het ook maar eens na bij de betere PvP'ers of zij het makkelijker vinden met een autoclicker.

Daarbij ligt het er maar net aan wat je "betere pvp'ers" noemt. In gewoon klikken met dezelfde muis, met dezelfde classes zijn ze mogelijk beter. Maar mensen met een gamingmuis winnen gemakkelijk van iemand die dat niet heeft (TENZIJ ER EEN LIMIET OP DE CLICKS WORDT GEZET). En je moet niet elke "goede" pvp'er geloven in het "ik jitterclick".

Kijk bij de betere PvP'ers naar bijvoorbeeld @colinmeinema en @Roderlo. Roderlo jitterclickt niet en is gewoon erg goed. Colin die is net zo goed met een normale muis als met een gamingmuis (getest). Als je een limiet op clicks zet, dan zeg je eigenlijk gewoon dat mensen geen geld mogen uitgeven om beter te worden in hun hobby (PvP'en). De betere PvP'ers die hier op Haunted zijn en die zeggen dat ze jitterclicken, die doen dat ook gewoon (te horen in skypecalls e.d.). Kijk bijvoorbeeld naar @dominik993, @Evilhebix123, @EvilPvP of Nino (IPvPStrafeZI of zo).

Mvg,
Rutger

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
@Rutgertjuh

Dat is wel het geval, en @Roderlo en @colinmeinema zijn volgens mij wel goed, maar zodra het op een 1v1 aankomt met iemand van hetzelfde niveau, wint altijd degene met de gamingmuis.
Het gaat mij nogmaals niet om het feit dat gamingmuisen een ENORM voordeel geven. Maar ook om het feit, dat je net zo goed bent als elkaar, maar dat een gamingmuis van een persoon die op een schaal van 1/10 een 3 is in pvp, een 6 maakt.
En iemand die een 8 is, een 10 maakt.
Als colin en roderlo allebei een 8 zijn, en die pvpen tegen iemand van een 8 die een gamingmuis gebruikt. Wint de gamingmuis altijd.
En hoe je ook over gamingmuisen denkt, dat staat vast, dat is een feit dus over die discussie hoeven we ook niet meer te beginnen

EDIT: Het is niet voor niets verboden op de grotere servers van de wereld.
Denk je dat ze dat voor niets doen? Het is en blijft een feit dat een gamingmuis oneerlijke voordelen geeft aan de gebruiker, dat is gewoon zo, dat is gewoon duizenden keren bewezen. Je kan als je echt een pro bent, winnen van iemand met een gamingmuis, maar zoals ik al eerder zei, over het algemeen maakt een gamingmuis je stukken beter in het pvpen.

Laatste update:

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ik irriteer me de laatste tijd tijdens kitpvp enorm aan het feit dat gamingmuisen zijn toegestaan op Haunted.

Een gamingmuis kan over de 25 clicks per seconde hebben, een gewone muis haalt dat lang niet. In vergeleiking is dit dus niet eerlijk. Ook als je een normale ping hebt is degene met de eerste hit altijd degene met de gamingmuis. Dit bepaald hoeveel combo's hij kan maken en de rest van het gevecht gaat meestal om de eerste paar hits.
Ook zijn er muisen met macro's waardoor je veel sneller kan soupen dan anderen. De clicks en de snellere soups heeft hetzelfde effect als hacks.

Vergelijk dit met een race tussen een ferrari en een skoda met dezelfde bestuurder. Ookal is de bestuurder hetzelfde, de ferrari zal altijd winnen omdat die auto beter is. Om terug te gaan naar kitpvp, een gamingmuis geeft gewoon een oneerlijk voordeel aan degene met de muis. Daarom is dat ook op andere grote gewoon niet toegestaan.

Ik wil graag een goede reden horen van haunted om dit niet te verbieden.

Ehm ten eerste, iedereen kan zelf bepalen wat voor een muis hij/zij etc heeft. Ga je voor een game muis omdat je bijvoorbeeld een pc gamer bent, goeie keuze. Er klopt helemaal niks van wat jij zegt over het verschil tussen een game muis en een normale muis.
Is de DPI(gevoeligheid), belangrijk voor de CPS(clicks per second) een te lage DPI registreert niet veel. De software natuurlijk waar je de geniale macro's kan aanmaken, dit is toegestaan op de meeste spellen. Maar de meeste mc servers verbieden het met verschillende redenen. Het ligt niet aan je muis hoe snel je soupt, dat is een kwestie van leren. En de beste manier is om het met je toetsenbord te doen(zoals ik het doe), kwestie van oefenen. Minecraft registreert maximaal tot de 8cps, er zijn plugins waar je het op je eigen server mee kan aanpassen natuurlijk. Om een goeie pvper te worden moet je goed werken aan je aim en je strafes.
Ping heeft hier ook niks mee te maken aangezien je 0-50 hetzelfde effect hebt. Het klopt dat een game muis/toetsenbord je een makkelijkere aanpak van gamen, die dingen zijn daar nou eenmaal voor gemaakt. Maar je kan niet als speler die het niet heeft zulke dingen gaan 'verbieden' dat slaat totaal nergens op, ik snap je rede voor deze topic niet echt. Hopelijk ben je er niet zo een die er geen kan krijgen en het daarom wilt verbieden.

Mvg,
Dominik(xAp0calypse_)

Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.