ja wtf ik heb ook game muis ga mensen niet daarom verbieden ga dat gwn toestaan
en anders mensen koop er een
Het wordt niet verboden. Maar wel gelimiteerd.
ja wtf ik heb ook game muis ga mensen niet daarom verbieden ga dat gwn toestaan
en anders mensen koop er een
Ehm.... Het is al moeilijk genoeg om mensen met hacks volledig te herkennen.... En ligt het aan mij of gaat het bij pvpen meer om het 'ontwijken' van elkaars slagen dan zo snel mogelijk klikken......
Ik zag die dom rating xD, k dacht: ehm.. Dit is ongeveer jouw mening...
Lel, ik ben al blij met mijn 5 euro Gamemuis :PIk heb game muis voor 18 euro werkt super,
@Thijsjuh
Iets wat iedereen kan kopen gaan we niet verbieden, punt.
Als iemand besluit te voetballen met een bal van staal, is dat ook eigen keuze.
Groeten,
Koge
1) Hoe wil je controleren of iemand een gamingmuis heeft of niet?
2) Een gamingmuis is niet zoals hacks dat je zelf niks meer hoeft te doen, het vergt gewoon nog 'skill'. Ik snap niet waarom deze vergelijking gemaakt werd.
3) Een gamingmuis vereenvoudigt en verbreedt het PvP'en vindt ik, want je kan met een normale muis ook gewoon prima PvP'en. Je moet er gewoon goed mee om kunnen gaan, Maxxooo PvP't bijvoorbeeld zonder muis en hij kan dat redelijk goed.
1) hoeft niet meer, er is een limiet op gezet, en het is makkelijk te detecteren hoeveel clicks iemand heeft.
2) Ligt eraan wat voor hacks, er zijn ook autoclick hacks, dat is hetzelfde, daarbij is er totaal geen skill nodig, aangezien je alleen een knopje hoeft in te houden en rond te kijken waar iemand is.
3) Net zoals hierboven, het vereenvoudigt en verbreedt het pvp, dus basically geeft het een oneerlijk voordeel aan de gebruiker is wat je nu zelf zegt, het is makkelijker dus (jou woorden).
1) Het leuke is, is dat er vrijwel niemand is die dit aantal clicks haalt, dus was het eigenlijk nutteloos en als het weer verlaagd wordt, houdt het de goede PvP'ers weer tegen.
2) Whahaha. Ik wil jou nog wel erns zien jitterclicken en goed aimen, daar heb je wel degelijk skill voor nodig, terwijl je met een autoclicker alleen hoeft te aimen :').
3) Je krijgt er inderdaad een klein voordeel mee, maar om dit voordeel te krijgen moet je echt heel veel oefenen/PvP'en, dus dat gaat niet zo heel snel. Alleen mensen die heel veel PvP'en hebben er dus een voordeel mee.
Je vergeet dat de helft niet jitterclickt maar een macro gebruikt die automatisch voor ze clickt.
En ja ik had toestemming om dit te testen en dit is niet gedetecteerd.
Dat is dan naar, maar ik heb zelf wel eens een autoclicker gebruikt en persoonlijk vind ik het helemaal niet fijn om niet zelf te clicken en alleen te aimen en ben daardoor zelf ook slechter. Ik denk dat dit wel met meer mensen zo is.
Je kan het ook gewoon zo bekijken dat zij geen skills hebben en jij wel. Daarnaast klikken de betere PvP'ers gewoon zelf en is vrijwel iedereen met een autoclicker minder goed.
Uit jouw antwoord kan ik opmaken dat jij zelf ook een gaming muis hebt. Waarom maak jij er dan zo een groot probleem van als je er misschien uiteindelijk ook jezelf mee benadeelt?
Ten eerste doe je dan wat fout, maar voor 99/100 mensen is het makkelijker om een knopje in te houden en een beetje de muis te bewegen, dan dat je je hele arm moet bewegen om te klikken en ook nog moet sturen tegelijk.
Daarbij ligt het er maar net aan wat je "betere pvp'ers" noemt. In gewoon klikken met dezelfde muis, met dezelfde classes zijn ze mogelijk beter. Maar mensen met een gamingmuis winnen gemakkelijk van iemand die dat niet heeft (TENZIJ ER EEN LIMIET OP DE CLICKS WORDT GEZET). En je moet niet elke "goede" pvp'er geloven in het "ik jitterclick".
Ik irriteer me de laatste tijd tijdens kitpvp enorm aan het feit dat gamingmuisen zijn toegestaan op Haunted.
Een gamingmuis kan over de 25 clicks per seconde hebben, een gewone muis haalt dat lang niet. In vergeleiking is dit dus niet eerlijk. Ook als je een normale ping hebt is degene met de eerste hit altijd degene met de gamingmuis. Dit bepaald hoeveel combo's hij kan maken en de rest van het gevecht gaat meestal om de eerste paar hits.
Ook zijn er muisen met macro's waardoor je veel sneller kan soupen dan anderen. De clicks en de snellere soups heeft hetzelfde effect als hacks.
Vergelijk dit met een race tussen een ferrari en een skoda met dezelfde bestuurder. Ookal is de bestuurder hetzelfde, de ferrari zal altijd winnen omdat die auto beter is. Om terug te gaan naar kitpvp, een gamingmuis geeft gewoon een oneerlijk voordeel aan degene met de muis. Daarom is dat ook op andere grote gewoon niet toegestaan.
Ik wil graag een goede reden horen van haunted om dit niet te verbieden.