R
Rutgertjuh
Guest
Kan je er zo rap mogelijk op reageren aub :)
Geduld is een schone zaak :).
Mvg,
Rutger
:D
- Minecraftnaam: JordivLaarhoven
- Coordinaten van warp plek: Heaven Realm, The End, X-416 Y11 Z33 (Facing North aub)
- Warp naam: EnderFarm
- Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1. (Ik)
- Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Het is al af, wel zal ik sommige access toestemming geven. (vrienden)
- Wat houdt het project in: Het is gewoon een enderfarm, vergelijkbaar met die van dauwdruppel in de hell real.
- Waarom moet dit een warp krijgen: Het is handig voor spelers om snel Enderpearls (en xp) te farmen
Minecraftnaam: The_PsychoHunter
Coordinaten van warp plek: x: -1257,584 y: 44.06250 z: -1236.263
Warp naam: onderwatershop
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 ik en AeroDynamicArrow
een onderwatershop + spawner +achtbaantje en een bar + gratis enchanten
omdat dit een gezellige plaats is een waar mensen kunnen chillen maar ook dingen kopen die ze kunnen gebruiken en ook gratis kunnen levelen en arrows kunnen krijgen
:) :p ooh en trouwens dit is op /survival1
- Minecraftnaam:GamenmetKenneth
- Coordinaten van warp plek: medieval x -308 y 65 z-11
- Warp naam:Freexp
- Hoeveel mensen werken er aan dit project:ik en deesem heeft helpen bouwen
- Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: niet echt want er is niks meer aan te doen het is klaar
- Wat houdt het project in: het is een xpfarm waar mensen gwn wat xp kunnen farmen zonder dure spawners aan te kopen
- Minecraftnaam: Lafautjes
- Coordinaten van warp plek: -3800 65 -5237
- Warp naam: /warp Mobarena
- Hoeveel mensen werken er aan dit project:Ik & Lotte191
- Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Nee, maar iedereen is free de Mobarena te gebruiken
- Wat houdt het project in: xpfarm voor iedereen
- Waarom moet dit een warp krijgen: Mensen die XP nodig hebben
Hallo Remy
op survival1
ik wil graag een warp voor een xp farm aan vragen
1 De XPfarm is al af misschien moeten er later een paar aan passingen komen maar zo is het goed
2 De buiten kant van de XP farm is niet 1 groot blok er zit wel form in en het zit in mijn dorpje.
3 De mensen die allen trust hebben: Carlo8889 (ben ik dus) en Mr_maxieman die helpt bouwen (die ook mijn neefje is)
4 mijn xp farm bestaat uit meer dan 100 spawners en er komen er steeds meer
5 de spelers die naar mijn warp gaan kunnen ook rond kijken in mijn dorp met allemaal leuke huisjes en plekken. en dat soort dingen
mijn minecraft naam is: Carlo8889
Coördinaten: X -4770 Y 63 Z 2045
warp naam: xpfarm
er zijn geen andere mensen om het project te joine
het projecht houd in: lvlen
waarom moet dit een warp krijgen: om xp te verzamelen en ook nog rond te kijken in mijn dorp, en zo veer ik weet zijn het de meeste spawners van survival1
ja maar het zijn de meeste spawners van survival1 meer dan warp mobfarm en je kan ook rond kijken in het dorp van mijXP farms krijgen geen warps, dus ik voorspel deze ook niet.
Zonder coördinaten kunnen wij vrij weinig voor je betekenen.Minecraftnaam:ItheWolfyzPVP maar binnenkort wyzz
Coordinaten:weet ik niet maar kom vanmiddag om 4 uur online in survival2 dan laat ik het zien
Bedankt!!! Eindelijk een goed schema met verbeterde richtlijnen!!!We zijn hem nog een beetje aan het tweaken, maar kijk hier goed naar als je een warp wilt aanvragen...
Hallo Remy
op survival1
ik wil graag een warp voor een xp farm aan vragen
1 De XPfarm is al af misschien moeten er later een paar aan passingen komen maar zo is het goed
2 De buiten kant van de XP farm is niet 1 groot blok er zit wel form in en het zit in mijn dorpje.
3 De mensen die allen trust hebben: Carlo8889 (ben ik dus) en Mr_maxieman die helpt bouwen (die ook mijn neefje is)
4 mijn xp farm bestaat uit meer dan 100 spawners en er komen er steeds meer
5 de spelers die naar mijn warp gaan kunnen ook rond kijken in mijn dorp met allemaal leuke huisjes en plekken. en dat soort dingen
mijn minecraft naam is: Carlo8889
Coördinaten: X -4770 Y 63 Z 2045
warp naam: xpfarm
er zijn geen andere mensen om het project te joine
het projecht houd in: lvlen
waarom moet dit een warp krijgen: om xp te verzamelen en ook nog rond te kijken in mijn dorp, en zo veer ik weet zijn het de meeste spawners van survival1
Staan wat leuke dingetjes in zoals, die "chest" huisjes.
Wat xp farm betreft; Ik weet zelf niet of zoveel spawners echt meerwaarde heeft. Mijn inziens spawnen er meer mobs als de spawner zelf vrij in een ruimte staat. De hoppers om loot op te vangen voor eigen gebruik is ook niet de bedoeling.