D
Deleted member 3030
Guest
Wordt er nog gereageerd op mijn bericht?
Geduld is een schone zaak :).
Mvg,
Rutger
Wordt er nog gereageerd op mijn bericht?
Geduld is een schone zaak :).
Mvg,
Rutger
Misschien wordt het tijd om automatisch afwijzen in te stellen voor ongeduldige mensen?Wordt er nog gereageerd op mijn bericht?
vul het formulier in hoe het in het begin van dit topic staat aangegevenzou ik een warp mogen op mijn XP farm?
er zijn (cave) spiders, zombie's en skeletons, en blaze.
er is ook een enchanting table en een enderchest.
ik heb de hoppers weg gehaald had ik zelf ook wel kunnen bedenken bedacht ik me xdStaan wat leuke dingetjes in zoals, die "chest" huisjes.
Wat xp farm betreft; Ik weet zelf niet of zoveel spawners echt meerwaarde heeft. Mijn inziens spawnen er meer mobs als de spawner zelf vrij in een ruimte staat. De hoppers om loot op te vangen voor eigen gebruik is ook niet de bedoeling.
ik heb de hoppers weg gehaald had ik zelf ook wel kunnen bedenken bedacht ik me xd
XPfarm warps zijn niet toegestaan.Minecraft naam: Carlo8889
wie helpt er allemaal aan dit project mee: yersios1815, Noort, Carlo8889, Mr_maxieman
coördinaten: X-4782 Y64 Z2143
warp naam: xpfarm
waarom zou dit een warp moeten worden: ik heb hier voor ok al een warp aan vraag voor een xpfarm gedaan. jullie hadden hem afgewezen ik snap nu ook wel waarom. daarom heb ik zamen met yersios1815 en noort en ik zelf een veel beter gebouw gemaakt
we hebben de snelste manier toe gepast dan mobs heel snel spawnen. en er zijn meer dan 120 spawners. en het gebouw is afgerond. oja het is in survival1
XPfarm warps zijn niet toegestaan.
XPfarm warps zijn niet toegestaan.[/QUO
jepDuddeeee
GuardianFarm
EnderXP
Mobfarm
^^
Beste Haunted. Ik wil graag een warp aanvragen op survival2. De warp is van coeneman02 en ik (thijmen2012) ben mede eigenaar.
Warpnaam: MushroomTown
Coördinaten: X: 751 Y: 73 Z: -4251
Hoeveel mensen aan dit project?: 2: coeneman02 en thijmen2012
Zijn mensen vrij om het project te joinen?: Nee. Normaal gesprokken niet.
Wat houdt het project in?: Een leuk stadje met een leuk thema. Alleen om te kijken en om misschien een souvenirtje te kopen.
Waarom moet dit een warp worden?: Omdat deze plek dan toegankelijker is voor mensen die de stad willen bekijken/bewonderen.
Ik hoop dat de warp wordt goed gekeurd en de bezoekers zich vermaken.
Vriendelijke groeten,
Thijmen mc: thijmen2012 medewerker. :)
- Minecraftnaam: annickdam13
- Coordinaten van warp plek: x = 543 z = -3489
- Warp naam: minigames
- Hoeveel mensen werken er aan dit project: ik zelf alleen op dit moment
- Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: ja iedereen op de server
- Wat houdt het project in: er zijn veel minigames zoals een doolhof en parkour ik wil nog meer minigames maken
ps = het is in survival 2
- Waarom moet dit een warp krijgen: het zijn leuke minigames als je je verveeld ofzo en iedereen vind het super tof