K
Oh ik dacht misschien kan Raff zo een gekke redstone machine maken om te kijken hoeveel er in of uit gaat :pDat is echt niet bij te houden.
Bank is een idee, maar wel een risico omdat er geen solide verdienmodel is.
Bedankt voor je concepten, Concept. ;)
Groeten,
Koge
Oh ik dacht misschien kan Raff zo een gekke redstone machine maken om te kijken hoeveel er in of uit gaat :p
Koget,
een bi-directional counter die tot 100.000 kan tellen zou ik hendig kunnen maken :p maar stel je neemt 300 items eruit, dan moet ie dus in 1 keer 300 omlaag tellen, dat is al echt heel lastig maar zou nog kunnen, maar t apparaat zou ook nog moeten detecten welke soort item je eruit pakt ofzo, en dat is gewoon impossible :p
Dat zal altijd een select groepje blijven.
Totdat er een meester bouwer is, zal ik mijn best doen om het bij te houden. :p
Ik ben al druk bezig met een excelbestand om alles bij te houden.
Groeten,
Koge
Redstone Handyman
@raff667
jo, onder je post zit een knopje "bewerk",... gebruik die om iets toe te voegen aan je post, in plaats van 3 posts na elkaar te plaatsen :pEn laat Baurtje de huizen beoordelen, Hij zit toch in het bouw team hehe :D
Oh dat is wel nice, ben benieuwd naar de planning ^^
oh en btw, we kunnen ook net naast het dorp een echt lijkende mijn plaatsen, echt zo met een typische ingang en zo'n gebouw/toren erbij, zie Hasard Cheratte bijvoorbeeld xD Bekijk bijlage 1042
Gewoon van buitenaf voor de leuk :p maar van binnen kunnen we echt met beacons+potions gewoon super snel belachelijk grote ruimtes uithakken, puur voor de cobble ;) al heb je waarschijnlijk al genoeg cobble, of niet?
-
pps. je hebt mn naam verkeerd :p :D
is 666 ;)
Ziet er cool uit Kogetsoo!, Als je hulp nodig hebt ik kan wel redelijk mooi bouwen :)
Haha weet ik xd, Is uit gewoonte van op Skype en Facebook daar doe ik dat ook zo weet niet waarom xD
Spammer! :p
Wat denk je btw van een kerkje? :p
Ja, stond al in de planning. ;)
Ik zat zelf aan onderstaande voorbeeld uit Wow te denken (iets minder massaal) met rails naar verschillende niveaus.. Van buiten/boven de grond kan het dan zo'n toren zijn. Dit gedeelte wordt geclaimd, de rest is voor iedereen vrij te hakken.
Blij dat we op één lijn liggen! :D
ah leuk! heb ik wat te doen :)
(namelijk met redstone ervoor zorgen dat je boven vanuit het minecart station kan kiezen naar welk niveau je wilt enzo, en misschien een werkende lift ergens inbouwen :) )