is ook zo..., sowieso het word een dorp, geen collectie van farms :p
ALS er al farms zouden komen, ga ik ervanuit dat Kogetsoo wel wat stijl heeft, en deze dus ver weg buiten zicht plaatst ;)
Nou, ik vind het prima als ze automatisch zijn.
Maar wat ik belangrijk vind is dat het dan niet in het zicht is.
Een uitdaging, maar zeker te doen.
Ik heb al een paar tests gedaan met farms op heuvels, en water dat vervolgens uit een luik in een molen komt om het graan te spoelen,
Ik wil wel meedoen als het kan.
Ik bouw (als het mag) wel een taverne, en een grote boot voor in de haven. Met beide heb ik ervaring :). Ik kan niet te veel doen
want ik ben bezig met een havenstad nu en ik heb niet al te veel claimblocks (2k op dit moment). Maar ik kan wel een uitgebreide, laat-middeleeuwse taverne maken.
Later als ik klaar ben met mijn eigen project kan ik wel wat meer doen bij jouw stad.
Top! Het liefste zit ik op een rivier aan de zee, zodat er een haven aan toegevoegd kan worden.
Het heeft geen prioriteit, dus je hebt wel even tijd om je mentaal voor te bereiden.
zou het niet nóg leuker zijn om echt van die fields aan te leggen, mooi gelegen, en grote weides voor de dieren etc? :)
beetje zoiets:
Dat is ook exact wat ik voor ogen had, met fields op heuvels. Kijk maar naar de legenda. De zeshoek is een molen. ;)
Groeten,
Koge