Greydale project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossos

Niet Verified
18 okt 2014
30
5
74
Mars
Misschien een grote medieval muur rond het dorp met Guard Towers zou ook wel nice.

Persoonlijke voorkeur van mijzelf, maar het nadeel van zo'n muur is dat het erg beperkend werkt en eigenlijk historisch ook niet echt klopt.

Een baai met zeemuur bij de mond, met twee torens aan de zijden van de baaimond zou wel tof zijn. Maar het is een beetje afwachten wat voor locatie we kunnen pikken.

K

Kogetsoo

Guest
Al jullie ideeën, gaan jullie de halfe survival wereld in beslag nemen ofzo? :p

Ruimte zat, en ik zal mijn claimblocks gebruiken ook. ;)

Master_genius_1, Het project word zeker heel groot maar zo groot dat het half de survival in beslag neemt is nu ook niet waar :p

@Kogetsoo & @Bauertje,

Misschien een grote medieval muur rond het dorp met Guard Towers zou ook wel nice.

Sowieso een muur om het centrale gedeelte.
Op de legenda zie je een grijze lijn.
Dit is ook een muur, maar deze hoeft niet groot te zijn. Dat is dan weer wat voor Bauertje, aangezien hij niet kan vliegen. ;)

Groeten,
Koge

Last edited by a moderator:

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik ga ook wel dingen doen waarvoor ik eigenlijk wel zou moeten vliegen, maar dan zal ik veel steigers met dirt moeten maken :)

K

Kogetsoo

Guest
Waarschijnlijk wel, maarrrrrrr... het gaat om het resultaat! :)

Groeten,
Koge

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Dit lijkt me zo gaaf
Verveel me nu survival om hier aan me te helpen lijkt me zo gaaf kan ik er misschien kogetsoo

K

Kogetsoo

Guest
Sorry, maar ik ga jullie te hard uitlachen als de nieuwe survival wereld niet komt, waarschijnlijk wel maar toch :p

Deal!

Als tegenprestatie maken we een schandpaal met jouw hoofd erop. ;)

Dit lijkt me zo gaaf
Verveel me nu survival om hier aan me te helpen lijkt me zo gaaf kan ik er misschien kogetsoo

Als we elkaar online meeten, geef ik je wel toegang tot de resource kisten. Verzamelaars kunnen wij goed gebruiken.

Groeten,
Koge

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Deal!

Als tegenprestatie maken we een schandpaal met jouw hoofd erop. ;)

Als we elkaar online meeten, geef ik je wel toegang tot de resource kisten. Verzamelaars kunnen wij goed gebruiken.

Groeten,
Koge
Geen galg? :(

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Natuurlijk kogetsoo jij krijgt toegang ... Alleen kwarts is bijna op en hout wordt bij gehakt dus verder komt goed
#en heb 2 chestes vol blokstenen natuurlijk wel grote kisten he :)

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Oh en tnx kogetsoo. Alle spullen die nodig zijn lever ik met een vrachtwagentje maar nog een vraagje welke tijd wordt greydele? Modern of veel ouder ?

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Master genius hoeveel tokens heb je misschien kan je De greydale bank oprichten met 5% rente ofzo lijkt wel leuk

K

Kogetsoo

Guest
Natuurlijk kogetsoo jij krijgt toegang ... Alleen kwarts is bijna op en hout wordt bij gehakt dus verder komt goed
#en heb 2 chestes vol blokstenen natuurlijk wel grote kisten he :)

Alle donaties zijn welkom. :)

Groeten,
Koge

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Master genius hoeveel tokens heb je misschien kan je De greydale bank oprichten met 5% rente ofzo lijkt wel leuk
zie http://haunted-mc.com/spelers/tokens/ ;)

maarja n bank is niet nodig hoor, tokens heb je niet nodig voor dit dorp.... Bouwmaterialen moeten ze hebben! xD
t enige wat heel eventueel gekocht zou moeten worden is euh......... niks eigenlijk xD spawners zijn niet echt nodig, en beacons ook niet, en voor de rest kan alles makkelijk gefarmed worden :P

Status
Niet open voor verdere reacties.