Rekt achilles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Hier op dit filmpje is duidelijk tezien hoe ik lionelrohied
-harmenvosken en fer12veen rek ik wil daarom niet meer lastig gevallen te worden door harmen die mij en realravi altijd uitscheld als Marokkaan ik wil bij deze dat harmen niet meer zo groot moet praten en op scheppen dat hij de beste faction speler is want dat mensen ... Moet hij ver thuis laten

Filmpje maxxoo z'n account

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Ik herken deze base, dit is van niet zo lang geleden klopt het?

ja, die is van zeer kort geleden, harmen heb ik bij mijn nog wel oude faction binnen zien glitchen, heb het zelfs nog op record staan, en harmen is wat mij betreft niet zo goed in pvp, dus Harmen is bij lange na nog niet de beste faction speler, ik vind niet om te slijmen, maar Sherwan_ is denk ik 1 van de beste Faction spelers. dus Harmen zou niet eens moeten worden beschouwd als een goede Faction speler, maar als een faction speler, die het gwn leuk vind om te spelen, meer niet

• Like
Reactions: Sherwan_

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
2013 klopt niet helemaal het is 7 dagen geleden...
als je de link van de yt video hebt, zet die erbij, dan kan je ook de datum van de video zien, en miss dat max ook de datum van de record heeft erbij gezet, dan zie je de precieze datum, en heb je er bewijs voor xd

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
als je de link van de yt video hebt, zet die erbij, dan kan je ook de datum van de video zien, en miss dat max ook de datum van de record heeft erbij gezet, dan zie je de precieze datum, en heb je er bewijs voor xd
Ja dat klopt maar ik zit zelf in die vid en ik weet dat dit rond een week geleden is

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Datum: 9 juni 2015

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Achilles is sws niet de beste hun hebben zo een trucje gedaan
Met hun power hun kunnen niet geraid worden maar beste zijn ? Zijn ze sws niet die van moffel en maxim zijn de beste factions

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
Tja ehh... Harmen je denkt nog steeds dat je naast Maxim en Moffel een goeie faction hebt? Iedereen heeft je daar al hard aangepakt maar toch blijf je doorgaan, Iedereen weet al van je trapps etc. + je bent al zo vaak geraid.

• Like
Reactions: dyllann

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Achilles heeft genoeg alts in de faction, Teacher is steeds minder online, en wij hoeven ons nergens zorgen om te maken met onze base... Weinig mensen hebben hem gevonden en ik ken niemand op de server die hem zou kunnen raiden

Status
Niet open voor verdere reacties.