HAHAH ja heEigenlijk vind ik dit nog best leuke topic, ookal gaat het totaal niet over het onderwerp. Deze gesprekken geven wel een faction gevoel xD
Je kan wel goed in pvp zijn maar daar heb je niks aan..natuurlijk haal je wel eens stuff binnen, maar een team hebben is het aller belangrijkst in factions.. zonder f leden of truces/ally's durf ik te wedden dat je niet ver komt ;)
Had je geen truces of ally 's
Ik geef je gelijk want wie niet sterk is moet slim zijn eh ;) :PEen paar 3/8 Truces nooit Allys, Ik vertel je wat Factions gaat niet om PvP of om wie de beste is het gaat erom dat je het slim speelt.
Ik geef je gelijk want wie niet sterk is moet slim zijn eh ;) :p
Een paar 3/8 Truces nooit Allys, Ik vertel je wat Factions gaat niet om PvP of om wie de beste is het gaat erom dat je het slim speelt.
Waarschijnlijk is Teacher back! Alleen zonder Moffel D:. Maar we hebben nieuwe leden dus ook een nieuwe leader ToggleSneak_.Achilles heeft genoeg alts in de faction, Teacher is steeds minder online, en wij hoeven ons nergens zorgen om te maken met onze base... Weinig mensen hebben hem gevonden en ik ken niemand op de server die hem zou kunnen raiden
Naikie.... als we dat zouden doen duurde het niet lang :Pik own je in pot pvp
maruhm vortex wordt ook niet geraid
want dan moet je langs neon en mij......
Sherwan Ken je iQuew? dat was hij.Had je geen truces of ally 's
Waarschijnlijk is Teacher back! Alleen zonder Moffel D:. Maar we hebben nieuwe leden dus ook een nieuwe leader ToggleSneak_.
hij is miss wel beter dan Moffel. Good luck.
Teacher+Insan3pizza 2 OP!
Uuuhm dat is niet waar, wij hadden het simpelste cannon ooit met 3 tnt waren we binnen.Weet je hoe het systeem zit :)
Het is helemaal met redstone
Is heel erg moeilijk hybrid Cannon kom je niet mee binnen