Teacher+Insan3pizza 2 OP!ja, die is van zeer kort geleden, harmen heb ik bij mijn nog wel oude faction binnen zien glitchen, heb het zelfs nog op record staan, en harmen is wat mij betreft niet zo goed in pvp, dus Harmen is bij lange na nog niet de beste faction speler, ik vind niet om te slijmen, maar Sherwan_ is denk ik 1 van de beste Faction spelers. dus Harmen zou niet eens moeten worden beschouwd als een goede Faction speler, maar als een faction speler, die het gwn leuk vind om te spelen, meer niet
Leuk dat je het opneemt voor Fer, maar dit is toch echt van binnen een week geleden, en deze hacks zijn overduidelijkIs 1x gebeurd video is opgenomen rond jaar 2013
Weet je hoe het systeem zit :)Het was niet zo zeer unraidable maar niemand had zin om tnt ed. aan je base te verspillen ;)
Hoezo 6 maanden unraidable. Misschien is ie 6 maanden niet geraid maar das iets anders
Weet je hoe het systeem zit :)
Het is helemaal met redstone
Is heel erg moeilijk hybrid Cannon kom je niet mee binnen
Waarom lieg je zo vaak harmen? Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem welIs 1x gebeurd video is opgenomen rond jaar 2013
Vortex is niks meer, en troy al helemaal niet... Troy is nooit in wz, ze raiden nooit grote factions, je hoort nooit iets van ze, weinig online en base is raiden niet waard...
Jawel ik had je base opgeblazen dus heuh stil ;)Jongens jullie vergeten TROY;). TROY is nog nooit geraid behalve door remy en rainbowtreat vanwege het trollen maar dat telt niet mee.
Dan weet jij meer dan ik :rolleyes:Jawel ik had je base opgeblazen dus heuh stil ;)
Met TnT unclaim en alles geloot :O
Nog niet*Jongens jullie vergeten TROY;). TROY is nog nooit geraid behalve door remy en rainbowtreat vanwege het trollen maar dat telt niet mee.
Nog niet*
INSAN3PIZZA is ook nog nooit geraid, behalve de tpglitch van Harmen en Vinz dan ;)
Het is geen kitpvp,faction is niet alleen pvp in wz, het is ook zorgen dat je base niet geraid word. Toevallig helpen wij wel met stuf geven om een faction te raiden en wij zijn te klein om zelf een grote faction te raiden. Wat wil je horen? 283,44 uur online van dylan op faction, het is maar wat je weinig noemt!