Rekt achilles

Status
Niet open voor verdere reacties.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik skype soms met ze... Het is vooral dat de server zo raar is qua duidelijkheid, bv. mid-season creeper eggs eruit halen en tnt veel zeldzamer.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
@maximjc jij bent een goede pvper net als moffel maar niemand in Achilles is goed misschien met killaura maar voorderest zijn ze niks ..

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
ja, die is van zeer kort geleden, harmen heb ik bij mijn nog wel oude faction binnen zien glitchen, heb het zelfs nog op record staan, en harmen is wat mij betreft niet zo goed in pvp, dus Harmen is bij lange na nog niet de beste faction speler, ik vind niet om te slijmen, maar Sherwan_ is denk ik 1 van de beste Faction spelers. dus Harmen zou niet eens moeten worden beschouwd als een goede Faction speler, maar als een faction speler, die het gwn leuk vind om te spelen, meer niet
Teacher+Insan3pizza 2 OP!

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Het was niet zo zeer unraidable maar niemand had zin om tnt ed. aan je base te verspillen ;)
Weet je hoe het systeem zit :)
Het is helemaal met redstone
Is heel erg moeilijk hybrid Cannon kom je niet mee binnen

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
harmen wat zeg je nou 2013 dus dan zeg je dat je deze base al had in 2013 terwijl die net nieuw is

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Hoezo 6 maanden unraidable. Misschien is ie 6 maanden niet geraid maar das iets anders

als het zo was als harmen zei dan is mijn faction wel goed 2 maanden nog niet geraid :p en dat zal zo blijven tot de volgende reset :)
alleen ik ben de chesten kwijt....

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Jongens jullie vergeten TROY;). TROY is nog nooit geraid behalve door remy en rainbowtreat vanwege het trollen maar dat telt niet mee.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Vortex is niks meer, en troy al helemaal niet... Troy is nooit in wz, ze raiden nooit grote factions, je hoort nooit iets van ze, weinig online en base is raiden niet waard...

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Vortex is niks meer, en troy al helemaal niet... Troy is nooit in wz, ze raiden nooit grote factions, je hoort nooit iets van ze, weinig online en base is raiden niet waard...

Het is geen kitpvp,faction is niet alleen pvp in wz, het is ook zorgen dat je base niet geraid word. Toevallig helpen wij wel met stuf geven om een faction te raiden en wij zijn te klein om zelf een grote faction te raiden. Wat wil je horen? 283,44 uur online van dylan op faction, het is maar wat je weinig noemt!

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Jongens jullie vergeten TROY;). TROY is nog nooit geraid behalve door remy en rainbowtreat vanwege het trollen maar dat telt niet mee.
Nog niet*
INSAN3PIZZA is ook nog nooit geraid, behalve de tpglitch van Harmen en Vinz dan ;)

• Like
Reactions: dyllann

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Nog niet*
INSAN3PIZZA is ook nog nooit geraid, behalve de tpglitch van Harmen en Vinz dan ;)

Je faction genoot maximjc vind base van troy het raiden niet waard dus nog niet* is nooit niet* :D!!

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Het is geen kitpvp,faction is niet alleen pvp in wz, het is ook zorgen dat je base niet geraid word. Toevallig helpen wij wel met stuf geven om een faction te raiden en wij zijn te klein om zelf een grote faction te raiden. Wat wil je horen? 283,44 uur online van dylan op faction, het is maar wat je weinig noemt!

283.44 laat alleen zien hoe weinig jullie bereiken in hoeveel (veel) tijd... En als je base nooit geraid is, dan ben je toch klaar met verdedigen? En ga je offense spelen? Wait... nee toch niet, dat deden jullie idd niet. En je plaatste hier je reactie omdat je je faction bij de lijst van beste wilde toevoegen, je geeft hier zelf toe dat hij te klein is... Get Verbally Rekt!

Status
Niet open voor verdere reacties.