Niet de onderste baseUuuhm dat is niet waar, wij hadden het simpelste cannon ooit met 3 tnt waren we binnen.
But are you gonna waste your time for that ?I can raid it! :)
Moet je wel ff een heel weekend vrij stellen ;)Maybe zal ik em ooit raiden :)
Mijn mening over troy is dat troy goed was.Ik schreef dat troy nog nooit geraid was, even goed lezen maximjc;) en heb niet geschreven dat ik bij de beste wil horen.
Jij haalt 2 dingen door elkaar onze base is niet klein en wij vinden hem mooi,groot en sterk, in onze faction zitten 7 of 8 mensen waar er maar 2 geregeld online van zijn en dat isdan een kleine faction :p als ik zou willen pvp doe ik dat wel op kitpvp.
We hebben zoveel bereikt in die uren dat onze base mooi en groot en sterk is en nog nooit geraid is.
Maar ik ga niet verder met jou in discussie want jij denkt alles beter te weten:eek: daarom hoor je zoveel van jou en zo weinig over troy:) en ik reageer dus ook niet meer op berichten van jou:mad:
Dus jij interpreteert nog niet alsof alleen onze faction jullie kan raiden ?Je faction genoot maximjc vind base van troy het raiden niet waard dus nog niet* is nooit niet* :D!!
Over het truce/raid gebeuren tussen INSAN3PIZZA en AchillesVeen kan ik wil wat informatie over vertellen:Ieuwh je slijmt zoveel bij insanepizza je wilt gewoon niet geraid worden harmen jij bent geen pvper als je verliest ren je weg en doe je /rtp als een pssy dus beter praat je niet ik denk zelf dat stranger wel in de. 10 top beste factions zit niet opscheppelijk bedoelt maar ik en @realravi zijn op zich goeie pvpers
En dan chanteren om stuff back te gevenOver het truce/raid gebeuren tussen INSAN3PIZZA en AchillesVeen kan ik wil wat informatie over vertellen:
@Harmen kwam op een mooie zonnige dag bij ons met de vraag
Wij hebben hem toen eerst het nee-woord gegeven, omdat hij onze oude base had ge-tpglitched.
Daarna heb ik hem toch nog 1 kans gegeven om misschien toch truce te worden,als hij zich kon gedragen tegen onze faction.Maar die kans heeft hij gister verpest door met zijn faction iRobin4Life te killen ;)
Corrigeer me als ik iets niet heb gemeldt @Harmen
Mvg Jordy (Henry_freeman)
Mij is het ook een keer overkomen, maar een dag later staan ze met je gear in de Warzone en kill je ze :)En dan chanteren om stuff back te geven
Je hebt niet gezegd dat je ooit truce wouOver het truce/raid gebeuren tussen INSAN3PIZZA en AchillesVeen kan ik wil wat informatie over vertellen:
@Harmen kwam op een mooie zonnige dag bij ons met de vraag
Wij hebben hem toen eerst het nee-woord gegeven, omdat hij onze oude base had ge-tpglitched.
Daarna heb ik hem toch nog 1 kans gegeven om misschien toch truce te worden,als hij zich kon gedragen tegen onze faction.Maar die kans heeft hij gister verpest door met zijn faction iRobin4Life te killen ;)
Corrigeer me als ik iets niet heb gemeldt @Harmen
Mvg Jordy (Henry_freeman)
Ik zou beginnen een nieuwe base temakenWil de stuf wel terug geven
Ik heb gezegd dat ik wil truce wou, maar dat maxim er nog over na moest denken ;)Je hebt niet gezegd dat je ooit truce wou