Rekt achilles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Factions is tog voorbij voor mij, uurtje geleden al mijn prot4, sharp5 axes/swords en gapples weggegooit in lava, GewoonBeast was hierbij getuigen. Vanaf nu is GewoonBeast leader. Tot ziens.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Nou jongens waar het allemaal mee begon, heb ik iets heel leuks voor jullie :)

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Ik schreef dat troy nog nooit geraid was, even goed lezen maximjc;) en heb niet geschreven dat ik bij de beste wil horen.
Jij haalt 2 dingen door elkaar onze base is niet klein en wij vinden hem mooi,groot en sterk, in onze faction zitten 7 of 8 mensen waar er maar 2 geregeld online van zijn en dat isdan een kleine faction :p als ik zou willen pvp doe ik dat wel op kitpvp.
We hebben zoveel bereikt in die uren dat onze base mooi en groot en sterk is en nog nooit geraid is.
Maar ik ga niet verder met jou in discussie want jij denkt alles beter te weten:eek: daarom hoor je zoveel van jou en zo weinig over troy:) en ik reageer dus ook niet meer op berichten van jou:mad:
Mijn mening over troy is dat troy goed was.
Ik mijn ogen is troy een vergeten faction die nou niet bepaald actief is en de beste spullen heeft.
Ik denk ook dat troy niet geraid is, omdat de meesten wel wat beters te doen hebben dan een inactieve faction raiden

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Ieuwh je slijmt zoveel bij insanepizza je wilt gewoon niet geraid worden harmen jij bent geen pvper als je verliest ren je weg en doe je /rtp als een pssy dus beter praat je niet ik denk zelf dat stranger wel in de. 10 top beste factions zit niet opscheppelijk bedoelt maar ik en @realravi zijn op zich goeie pvpers
Over het truce/raid gebeuren tussen INSAN3PIZZA en AchillesVeen kan ik wil wat informatie over vertellen:

@Harmen kwam op een mooie zonnige dag bij ons met de vraag
Wij hebben hem toen eerst het nee-woord gegeven, omdat hij onze oude base had ge-tpglitched.
Daarna heb ik hem toch nog 1 kans gegeven om misschien toch truce te worden,als hij zich kon gedragen tegen onze faction.Maar die kans heeft hij gister verpest door met zijn faction iRobin4Life te killen ;)

Corrigeer me als ik iets niet heb gemeldt @Harmen

Mvg Jordy (Henry_freeman)

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Over het truce/raid gebeuren tussen INSAN3PIZZA en AchillesVeen kan ik wil wat informatie over vertellen:

Wij hebben hem toen eerst het nee-woord gegeven, omdat hij onze oude base had ge-tpglitched.
Daarna heb ik hem toch nog 1 kans gegeven om misschien toch truce te worden,als hij zich kon gedragen tegen onze faction.Maar die kans heeft hij gister verpest door met zijn faction iRobin4Life te killen ;)

En dan chanteren om stuff back te geven

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199

Je hebt niet gezegd dat je ooit truce wou

Status
Niet open voor verdere reacties.