Rekt achilles

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
283.44 laat alleen zien hoe weinig jullie bereiken in hoeveel (veel) tijd... En als je base nooit geraid is, dan ben je toch klaar met verdedigen? En ga je offense spelen? Wait... nee toch niet, dat deden jullie idd niet. En je plaatste hier je reactie omdat je je faction bij de lijst van beste wilde toevoegen, je geeft hier zelf toe dat hij te klein is... Get Verbally Rekt!
Ik schreef dat troy nog nooit geraid was, even goed lezen maximjc;) en heb niet geschreven dat ik bij de beste wil horen.
Jij haalt 2 dingen door elkaar onze base is niet klein en wij vinden hem mooi,groot en sterk, in onze faction zitten 7 of 8 mensen waar er maar 2 geregeld online van zijn en dat isdan een kleine faction :p als ik zou willen pvp doe ik dat wel op kitpvp.
We hebben zoveel bereikt in die uren dat onze base mooi en groot en sterk is en nog nooit geraid is.
Maar ik ga niet verder met jou in discussie want jij denkt alles beter te weten:eek: daarom hoor je zoveel van jou en zo weinig over troy:) en ik reageer dus ook niet meer op berichten van jou:mad:

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
nou ik zal onze plus en min punten geven en van allerlei factions
Insan3pizza:
Pluspunten:
-Hebben gezellig f genoten :) @maximjc @HenryF
-Zijn rijk hebben veel prot 4 sponge's
-Zijn (extreem) goed in pvp
-Hebben een base die goed protect is

Minpunten:
-Maximjc maakt niet snel iemand truce :)
-

Teacher
-Zijn goed in pvp
-Hebben veel f genoten

Minpunten:
-Ze maken veel ruzie
- Schelden vaak
-Niet vaak online

Achillesveen:
Dat mogen jullie invullen :)

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
nou ik zal onze plus en min punten geven en van allerlei factions
Insan3pizza:
Pluspunten:
-Hebben gezellig f genoten :) @maximjc @HenryF
-Zijn rijk hebben veel prot 4 sponge's
-Zijn (extreem) goed in pvp
-Hebben een base die goed protect is

Minpunten:
-Maximjc maakt niet snel iemand truce :)
-

Teacher
-Zijn goed in pvp
-Hebben veel f genoten

Minpunten:
-Ze maken veel ruzie
- Schelden vaak
-Niet vaak online

Achillesveen:
Dat mogen jullie invullen :)

Ieuwh je slijmt zoveel bij insanepizza je wilt gewoon niet geraid worden harmen jij bent geen pvper als je verliest ren je weg en doe je /rtp als een pssy dus beter praat je niet ik denk zelf dat stranger wel in de. 10 top beste factions zit niet opscheppelijk bedoelt maar ik en @realravi zijn op zich goeie pvpers

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Achilles heeft genoeg alts in de faction, Teacher is steeds minder online, en wij hoeven ons nergens zorgen om te maken met onze base... Weinig mensen hebben hem gevonden en ik ken niemand op de server die hem zou kunnen raiden
I can raid it! :)

• Like
Reactions: dyllann

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik schreef dat troy nog nooit geraid was, even goed lezen maximjc;) en heb niet geschreven dat ik bij de beste wil horen.
Jij haalt 2 dingen door elkaar onze base is niet klein en wij vinden hem mooi,groot en sterk, in onze faction zitten 7 of 8 mensen waar er maar 2 geregeld online van zijn en dat isdan een kleine faction :p als ik zou willen pvp doe ik dat wel op kitpvp.
We hebben zoveel bereikt in die uren dat onze base mooi en groot en sterk is en nog nooit geraid is.
Maar ik ga niet verder met jou in discussie want jij denkt alles beter te weten:eek: daarom hoor je zoveel van jou en zo weinig over troy:) en ik reageer dus ook niet meer op berichten van jou:mad:

Je ging in discussie door dit te zeggen, het bij de beste horen slaat op je 1e/2e reactie "Vergeet troy niet" ofzoiets... Met het offense gedeelte verwees ik naar dat jij je base goed vindt maar toch blijft verdedigen ipv offense spelen? En over alles beter te weten, ik geef mijn mening <3... En ik weet idd veel over factions, niet alles, maar veel...

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
En over die lijstjes, dat is een schreeuw om aandacht. Ik ga geen lijstjes geven, dat heeft niks te maken met het hele factions gebeuren...

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Een top 10 lijst is er niet, er zijn maar 9 factions die ik echt ken? :P

SirCasa

Niet Verified
17 jun 2015
5
0
33
27
Nooit maar dan ook echt NOOIT mijn legendarische faction vergeten ;) "JackAss" Pfoeeehhh... de mensen dat ik heb gekilled en geraid en laten ragequiten. ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.