Ik schreef dat troy nog nooit geraid was, even goed lezen maximjc;) en heb niet geschreven dat ik bij de beste wil horen.283.44 laat alleen zien hoe weinig jullie bereiken in hoeveel (veel) tijd... En als je base nooit geraid is, dan ben je toch klaar met verdedigen? En ga je offense spelen? Wait... nee toch niet, dat deden jullie idd niet. En je plaatste hier je reactie omdat je je faction bij de lijst van beste wilde toevoegen, je geeft hier zelf toe dat hij te klein is... Get Verbally Rekt!
Jij haalt 2 dingen door elkaar onze base is niet klein en wij vinden hem mooi,groot en sterk, in onze faction zitten 7 of 8 mensen waar er maar 2 geregeld online van zijn en dat isdan een kleine faction :p als ik zou willen pvp doe ik dat wel op kitpvp.
We hebben zoveel bereikt in die uren dat onze base mooi en groot en sterk is en nog nooit geraid is.
Maar ik ga niet verder met jou in discussie want jij denkt alles beter te weten:eek: daarom hoor je zoveel van jou en zo weinig over troy:) en ik reageer dus ook niet meer op berichten van jou:mad: